MENN OG BILER

Hei, dere! Dagen i dag startert med time til bilen for fiksing av felger på et bilverksted i Askim. Tror dere jeg ble glad når de sa at felgene kunne pusses ned istedet for å kjøpe nye? OM jeg ble! Da slapp jeg å ønske meg nye felger til jul. Haha! Det hadde blitt tidenes kjedeligste julegaveønske..Hurra for Ulrik, som er flink til å gjøre reasearch og ikke minst til å forhandle frem gode priser. Nå er felgene gode som nye igjen og Ulrik har fått tilbake livsgnisten.. Menn og biler. Jeg forstår det bare ikke. 

Ellers har dagen gått i møter. Jeg var blant annet innom en klinikk som fjerner tatoveringer. Brynene mine er som sagt tatoverte under all sminken. Det er ikke vanlig tatovering jeg snakker om, men PMU (permanent make up). Jeg skal tilbake til klinikken om to uker for å sette i gang hele prosessen. I dag tok vi bare en test og en slags konsultasjon hvor jeg fikk en masse god informasjon. Satser på at tatoveringen blir helt borte før bryllupet. Om ikke får jeg bare dekke over med sminke slik jeg gjør i dag..

Det er utrolig hvor mye som kan fjernes, fikses og rettes opp. Jeg som trodde at jeg måtte leve med det dumme valget jeg tok om å tatovere brynene mine for resten av livet. Heldigvis er det ikke slik. Jeg gleder meg til jeg kan gå HELT sminkefri uten å føle noe ubehag med brynene mine, som jeg har gjort lenge.

Men nok om biler og bryn. Nå er det tid for middag i denne lille familien. Laks og grønnsaker står på menyen. Mmmm! Vi snakkes 



13 kommentarer
    1. random, men kan du ikke ha et innlegg hvor du skriver om første gang en av dere sa “elsker deg” 😀

    2. Jeg skjønner han godt. Når man først har skaffet seg bil så må den jo være feilfri 😀 Jeg er også veldig bilintressert og må ha en bil som ser bra ut. Hva slags bil har dere?

    3. Hvorfor er du misfornøyd med øyenbrynene dine? Jeg har tenkt på å gjøre det selv, fordi jeg syns mine er så lyse i forhold til hårfarge, men om det er sjangs for at det blir stygt vet jeg ikke om jeg tørr :/

    4. Hei, har klart å skrapt opp felgene på bilen min jeg også. Lurer derfor på hva dere måtte betale for å få de fikset?

    5. hhh: Prisen kommer ann på skaden. Anbefaler deg å dra til et bilverksted å be de gi deg et tilbud. Det er uansett mye billigere enn å bytte felgene 🙂

    6. Ift brynene dine anbefaler jeg Bio Oil , prøv den du og smør deg lett med den over vanlig ansiktskrem.. Les litt om Bio Oil før du bruker den

    7. Småbyjenter er opptatt av små ting. Ser du går med pels. Hilsen en Frognerdame som er herfra. Og er vokst opp med at merker er for svake folk. Pels for de døde.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg