HOT OR NOT

Her er det siste plagget som jeg har bestilt fra “Wish”. Denne gang er jeg veldig usikker. Hvis jeg ser bort ifra de brune lange beina til modellen, lyset på bildene og omgivelsene rundt, så er den ikke helt grusom. Men er den fin eller bare super harry? Jeg synes jo igjen at bildene har lurt meg. Den kreasjonen som er avbildet på appen er sykt mye finere! Likevel lurer jeg på om den faktisk er brukbar.

Grunnen til at jeg bestilte denne var fordi jeg har begynt å glede meg til bryllupsreisen. Vi vet ikke hvor den går ennå, men litt varme skal vi ha. Jeg så for meg å bruke denne over bikinien på en beach club eller lignende, men nå er jeg sannelig ikke sikker. Stoffet og fasongen er forsåvdt helt ok, men både blomstene og fargene i stoffet ser kjipere ut i virkeligheten enn hva jeg trodde da jeg så den på nettet. Det irriterer meg at jeg ikke får tak i de tingene som faktisk er avbildet på “Wish”. Jeg hater dårlige kopier. 

I dag spør jeg dere.. Skal jeg beholde den, gi den bort eller kaste den?


Har jeg gjort enda et bomkjøp?

57 kommentarer
    1. Haha sykt at de har lov (?!) til å gjør det der! Denne var jo riktig nok bedre enn kjolen du kjøpte men du får jo ikke det du tror at du betaler for.. Jeg ville nok krevd pengene mine tilbake og heller kjøpt meg noe jeg elsket!:)

    2. Skjønner du er litt usikker, med tanke på utgangspunktet (dvs bildet av en heit modell med riktig setting). Jeg synes absolutt ikke du bør kaste eller gi den bort, men hadde nok heller ikke brukt den hver dag, om du skjønner hva jeg mener:) Men når det er sagt, var den kledelig på deg. Etter å ha tittet innom bloggen din jevnlig, har jeg inntrykk av at du liker å kle deg sexy. Og DET kan ingen nekte for at du er i denne outfiten;)

    3. Hei! kjolene er jo faktisk ikke sammne kjole, jeg synst ikke den du fikk var fin i det hele tatt. heller kjøp en vanlig beach poncho/kjole, og kast/gi bort den du har på deg her. verken stoffet, fargene eller printet passer, den var rett og slett ikke fin. Men det er du! ikke bruk noe du ikke ville kjøp i en butikk om du prøvde det. mvh mathilde:)

    4. Hei! Jeg synes den på modellen var myyye finere! Den du har på deg ser jo ikke ut som den samme! Blomstertrykket og stoffet ser billig ut, og jeg synes den ser meget harry ut :p

    5. jeg vet ikke kanskje det er noe med lyset men jeg synes den blåfargen/turkisfargen på din kjole faktisk var finere enn den på modellen! Men jeg ville hvertfall kjent litt på stoffet og tenkt om det er behagelig å ha på seg det stoffet i varmen eller ikke :)synes egentlig din var fin jeg! likte fasongen. kanskje fargen ser bedre ut i sollys enn innelys? haha mange ting å tenke på! 🙂

    6. I forhold til mange andre strandklær som finnes der ute, var den meget harry! Gi den til frelsesarmeen, og ikke kast den, det blir for dumt. Det er jul, og sikkert noen andre som ville hatt mye mer glede av den, enn at du er sånn halvveis på om du pakker den med deg eller ikke.

    7. Men i alle dager, det er jo ikke samme kjolen du har fått en gang. Jeg hadde sendt den i retur og fått pengene tilbake, og heller kjøpt meg en annen 🙂

    8. Det som er rart er at den på bildet med modellen så er det jo mye mer turkis og ikke så mange blomster. Ser ut som det ikke er den samme. Men fin var du. Alt kler den smukke.

    9. Hei Julianne:-) Du kledde denne godt og den er langt fra “Harry” men er du usikker så send det i retur og forlang pengene tilbake og kjøp deg heller noe som du er sikker på vil passe til deg:-) Du har jo en fin kropp og kan bruke hva du vil av bikinier og klær generelt:-) Du ble flott på håret også…:-)Fortsatt fin kveld.-)Sarpsborg-damen:-)

    10. Jeg har bestilt fra wish flere ganger, og i de tilfellene tingene jeg kjøper ikke samsvarer med bildene så har jeg tatt bilde av det og sendt til wish. Jeg har da alltid fått pengene tilbake og fått beholde produktene 🙂

    11. Haha, jeg lo veldig av forrige post du hadde om den sorte kjolen! Men denne synes jeg funket bra 😀 Du er vel like flott som modellen så det skal du ikke tenke på!

    12. Hei, må bare spørre, hvorfor er du så fryktelig selvopptatt? Du skriver kun om ting som handler om deg, deg, utseende, giftermål, hår….har du ingen interesse for samfunn eller større hendelser rundt deg??? Helt utrolig p være så selvsentrerte, når du hsr makt til å sette fokus på så mange viktigere ting!!

    13. til kommentaren over her: NEI, plis ikke sett fokus på andre ting. Det har vi nok av. Denne bloggen handler om DEG, og jeg syns det er dèt som gjør den spennende. Alt det andre kan man lese om hvor som helst andre steder.

    14. Alt kler den smukke! Men ville prøvd med en helt sort bikini under, det vil nok bli mer “harmonisk”.

    15. Anonym: Hyggelig at du liker å lese om meg. Jeg prøver så godt jeg kan å variere innleggene mine, med litt meningsinnlegg og litt fjas..Men denne bloggen kommer nok alltid til å handle mest om meg og mitt liv. Det var tanken helt fra starten 🙂

    16. Caroline: Hehehe! Morsomt at du fikk med deg begge innleggene ;-D

      Tusen takk for det. Er nok ikke helt enig, men alltid koselig med komplimenter <3

    17. Men, den er jo kjempe fin på deg? Hva snakker alle andre om? Haha:p Synes den var skikkelig fin til deg 😀

    18. Les: Denne bloggen handler først og fremst om alt det du ramser opp. Det er mange av leserne mine som faktisk liker å lese slik enkel underholdning og kun klikker seg inn pga det. En gang i blandt engasjerer jeg meg i ulike temaer. Da får jeg som oftest mange nye lesere. Jeg prøver å variere innholdet så godt jeg kan, for å tilfredsstile både nye og gamle lesere. Er det noe spesielt du har i tankene? For jeg bruker mer enn gjerne min “makt” på viktige ting også 🙂

    19. Eirin: Ja, det er helt sykt. Jeg burde nok ha gjort det, men siden ingen av plaggene kostet noe særlig, så tror jeg at jeg lar det være. Det får holde med to dårlige omtaler på bloggen.. De taper jo nok på det.

      Ha en fin uke videre 🙂

    20. Jeg syns faktisk den du fikk var mye finere enn den på bildet jeg da? kanskje jeg har dårlig smak siden de fleste andre sier at den var stygg? ikke vet jeg, men jeg sier go for it. jeg syns den var kjempefin faktisk! 🙂

    21. Det er jo ikke vanskelig å se at det er to forskjellige plagg, både blomster, snitt og farge er helt annerledes. Personlig synes jeg plagget egentlig er stygt, men fargen er fin og det er en farge du kler veldig godt, men jeg liker ikke plagget. Det ser ut som en oppklipt gardin, beklager. Victorias Secret har ekstremt mange fine kimonoer, om det er det du er ute etter og du får faktisk det plagget som er avbildet, og det er god kvalitet. Men nå er det du som bestemmer om du vil bruke det eller ikke, men nå har du i hvertfall fått min mening.

    22. Du er så søt, litt sånn småbyjente som kommer til storbyen og stifter familie. Merker jo at du er veldig opptatt av merker og dyre ting, vi 4 generasjonsvestkantberter tenker ikke så mye på denslags, men det er jo veldig søtt liksom…. Blir så glad av å se på deg og Ulrik og at du har klart å kapre den kule piloten, som heller ikke er bygutt, men yrket veier tungt da. Håper dere etterhvert får bygget opp det vestkanlivet dere drømmer om, og også blir godtatt som fullverdige Vinderenbeboere hehe.
      Lykke til med brylluppet, Men in Tights!

    23. Til Les. Julianne har jo i mange innlegg siden hun begynte å blogge sagt at bloggen skal handle om de tingene du ramser opp. Hun er jo ærlig på det, samt at hun også tar opp ting og tang som et bredere spekter av oss følgere også er opptatt av. Jeg er en gammalgammal mann, men jeg er faktisk opptatt av både mote, tilbehør som passer til klær etc., samt å delta i debatten på en god del av de andre temaene hun tar opp. Det er jo nettopp det som gjør det gøy å følge henne på hennes ferd videre i livet.
      Til Julianne vil jeg bare si at fortsett med miksen du har, og juster bloggen etter det du oppfatter av leserne dine. Da vil du se at du engasjerer enda flere.
      Kommentar til plagget er at stoffet og fargene minner meg veldig om sommerkjolene til mine bestemødre, så derfor husk Freetex denne gangen. Hehe. Ha en fin aften.

    24. S: Takk for det. Ja, kan hende at den hadde vært finere med en annen bikini. Jeg bare tok på meg den første og beste. Trodde egentlig ikke at den skulle synes så godt som den gjorde.. Hehe 🙂

    25. Ikke gi den til Frelsesarmeen i hvertfall! De får i bøtter og spann og gir til romfolket osv! Skjønner hvis du ikke gidder å bruke masse energi på å klage for noe som var så billig, og som du sier “dette var vel straff nok” tror folk skjønner at de ikke bør bestille klær derifra når man ikke en gang får samme kjole som på bildet! Noe så sykt! Den på bildet er jo i chiffon liksom. Svindel kaller jeg det! Syntes helt ærlig den du fikk ikke var like fin men helt grei 😊

    26. Klarte ikke å dy meg til kommentaren til Veronica over her. Kan du lære meg å sortere forskjellige mennesketyper. Romfolket sorterer du som 2, 3 rangs på stigen din. Kanskje du tilogmed har de helt nede på 20 plass?

    27. Hei igjen Julianne.Klarer ikke å la kommentaren til Veronica gå upåaktet forbi. Kan ikke du Veronica lære meg å sortere de mange forskjellige mennesketypene, romfolket sorterer du som 2., 3. rangs, eller du kanskje har de helt nede på en 20. plass på stigen? Jeg er glad at en av oss to Veronica, er født med folkeskikk og sundt bondevett ad hva man lirer av seg. Dagens lavmål spør du meg.

    28. Jeg synes den var fin jeg! Likte mønstret på den orgniale best, men den du fikk var likevel fin og unik!

    29. Hei 🙂 kanskje fokuset ditt ligger på feil sted når det største problemet med kjolen er at den er stygg? Det ligger arbeid bak, kanskje et barn, kanskje ei på din alder som får 4 kr time for jobben. Hva ville du vært villig til å sy for fire kroner timen? Det er enkelt å bli selvsentrert i samfunnet vi lever i. Med kropps- og motepresset. Men vi lukker lett øynene for det vi ikke vil se, som etikken bak. Om forholdene for arbeideren er etiske og ikke minst tanken på om en selv i den andres posisjon. Som forbrukere har vi enormt mange valg, etiske, hva gangner oss selv etc. Ikke lukk øynene for det samtidig som du er et forbilde for mange unge jenter, vi trenger noen som åpner dem. Og for all del, ikke kast den!! Man kaster ikke noe, med mindre det er ødelagt.
      God jul.

    30. Anonym: Jeg tenkte meg ikke godt nok om når jeg skrev at et alternativ var å kaste den. Dersom plagget ikke er ødelagt så pleier jeg alltid å gi det til enten farmor (som sender de til barnehjem i Romania), eller Fretex 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg