BILDER FRA JEG VAR LITEN

Tidligere i dag kikket jeg i albummet jeg har fra da jeg var liten. Jeg har totalt 100 bilder fra jeg ble født til jeg begynte på videregående skole. I dag tar jeg over 100 bilder i uken. Mange av de blir såklart slettet, men jeg er sikker på at jeg har mer enn 100 bilder liggende på macen fra november i år. Det er mer enn hva foreldrene mine har samlet på 16 år. Hehe! Er ikke det helt sykt? Det sier litt om den selfie-generasjoen jeg er en del av..

Grunnen til at jeg tar frem disse bildene er fordi flere av lesererne mine har etterspurt akkurat dette. Jeg har aldri vist dere noe fra barndommen min før nå, bortsett fra det ene bildet som pappa brukte i sitt gjesteinnlegg her om dagen. Dessuten er det jo bare gøy å mimre litt, spesielt nå som snart tiden er inne for en “mini me”.

Si gjerne ifra hvis det er noe annet dere ønsker dere. Det er jo dere jeg skriver for 

Nå skal jeg hoppe inn i treningstøyet og komme meg avgårde på Sats. Det frister IKKE, men i morgen har jeg PT-time med Marie igjen så jeg føler litt press. Det er ingen tid å miste før februar nå, så jeg må bare ta meg sammen.

Jeg åpnet forresten instagram-kontoen min for alle istad. Tidligere har jeg måtte godkjenne dere. Hyggelig om du vil følge meg både der og på Snapchat (pilotfrue) fremover. Følg meg på Instagram her

Vi snakkes!

13 kommentarer
    1. Hilde: Jeg prøver å skjerme de litt fra bloggen ja. Noen av de synes det er helt greit å bli avbildet, mens andre ikke trives med det. Det må jeg bare respektere. Jeg har en helt fantastisk familie. Foreldrene mine er skilt og mamma har giftet seg på nytt med min snille stefar. Med på kjøpet fikk jeg da to flotte stesøsken. En stebror og en stesøster. Begge er eldre enn meg.

      Pappa bor i Halden og mamma bor i Fredrikstad. Her i Oslo bor storesøster, som er 5 år eldre enn meg. Vi er helsøsken. I Halden har jeg to småsøsken. En lillebror og en lillesøster.

      Jeg har heldigvis mye kontakt med alle sammen. I år blir det første julaften uten min egen familie. Det blir rart, men jeg skal få sett de alle i løpet av førjulstiden og i romjulen 🙂

      Big happy family <3

    2. Har lest bloggen din ett par måneder nå, og ikke før nå når jeg så det øverste bildet i midten husket jeg at vi gikk i samme klasse på folkvang😂 mener det han i klasserommet eller noe? 😅

    3. Stine: Nei? Er det sant? 😀 Hehe! Så utrolig hyggelig! Jeg husker jo deg godt. VI gikk sammen hjem fra skole/til byen når jeg skulle til pappa 🙂

      Bor du fortsatt i Halden?

    4. Haha jaa det husker jeg godt:) jeg bor i halden enda vettu, flyttet tilbake hit så fort jeg var gammel nok, hehe

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg