SLIK TRENER JEG FREM TIL BRYLLUPET

Som jeg skrev i går er jeg i gang med siste innspurt før den store dagen. Det vil si at jeg trener nesten hver dag, men minimun 4 dager i uken og helst 5-6 dager i uken, med en blanding av rene kondisjonsøkter og styrkeøkter. Når det gjelder kondisjon så liker jeg å løpe intervaller på tredemøllen. Jeg kjører ofte 45 sekunder med spurt og 15 sekunder hvor jeg hopper av og hiver etter pusten. Ellers liker jeg å svette 30-45 minutter på crosstreneren. Noen dager trener jeg både styrke og kondisjon, mens andre dager holder det lenge med en liten løpetur, hvor jeg avslutter med litt mageøvelser foreksempel. Alt etter dagsformen. Det er viktig å lytte til kroppen 

MITT STYRKEPROGRAM:

Marie Louise skal som sagt hjelpe meg med både treningen og kostholdet fremover. Jeg skal vise dere kostholdsplanen min når den er klar. Men viktigst av alt er at jeg nå er i gang med gode øvelser og har fått tilbake den motivasjonen jeg lenge har savnet. Marie skal derfor trene meg hver onsdag frem til jul og få meg i gang igjen i januar, slik at jeg ikke gir meg eller mister fokus den lille tiden som er igjen. Det føles så godt å ha henne med på laget!

Photos: Charlotte Sandell 

10 kommentarer
    1. Hei Julianne!
      Jeg leser bloggen din hver dag men har aldri kommentert før. Jeg ville bare si hvor godt jeg liker bloggen din! Du har varierte innlegg og tar opp temaer som både skaper debatt, engasjerer og som tydelig betyr mye for deg. Jeg liker så godt at du ikke bare kan skrive om de “overfladiske” tingene men også mer samfunnsaktuelle temaer. Du og Ulrik er et utrolig flott par og jeg er så glad for at du velger å dele hele prosessen frem til det som sikkert kommer til å bli et fantastisk bryllup! Jeg gleder meg til å se resultatet og ønsker både deg og Ulrik alt det beste 😀 hurra for kjærligheten <3

    2. Må slutte meg til Ingrid ovenfor her! Jeg har lest blogger en god stund, men virkelig lenge siden jeg har funnet en så god blogg som din. 🙂

    3. hallo! gjør du alle øvelsene på samme dag eller har du delt det opp?
      Har du gjort trx crunch mye før? Føler du at du kjenner det i musklene? Jeg prøver å finne noen nye mageøvelser og den ser ut spennende ut!

    4. Hei hei,så utrolig flink du er med treningen.Må bare innrømme…der er jeg lat hehe.
      Jeg lurer litt på åssen det går med Ulrik og håret?
      Har en mann i samme situasjon,men som er i tenkeboksen.
      Klem tonje

    5. Tonje: Hei, Tonje! Takk for det 🙂

      Håret til Ulrik gror som bare det. Morsomt å følge med på. Send mannen din på konsultasjon. Det er uansett gratis på Masterklinikken. Der får han svar på alt som han lurer på 🙂

      Klem tilbake!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg