SISTE INNSPURT

Hei, dere! I dag har jeg vært på Elixia Ringnes Park for å sette i gang siste innspurt frem til bryllupet. Snille Marie, som er en barndomsvenninne av meg fra Fredrikstad jobber som Personlig Trener og ernæringsfysiolog. Jeg er så glad for at hun setter av sin dyrebare tid til meg, for jeg trenger virkelig hjelp. Jeg trenger at hun presser meg litt nå som motivasjonen har vært nede en stund. Hun får dessverre ikke vært med å “drikke meg ut” i utdrikningslaget mitt, så derfor skal hun heller slite meg ut.. Hehe! Neida. Men hun er så fantastisk motiverende og ikke minst utrolig dyktig til det hun driver med. Derfor er jeg veldig takknemlig for den hjelpen hun gir meg.

Med på trening var flinkeste Charlotte, som tok litt bilder mens vi holdt på, blant annet bildet over. Hun er en sikkelig herlig jente som jeg nylig ble kjent med. Flere har klaget over lite variasjon i bildebruken min, derfor skal hun være med meg på litt forskjellige ting fremover. Charlotte er virkelig en morsom og behagelig jente å være sammen med. Jeg setter stor pris på det vennskapet vi har fått på kort tid. 

Jeg skal vise dere både treningsopplegget mitt og kosholdsplanen min senere denne uken. Det er flere som har etterspurt akkurat dette, så nå tenkte jeg det var på tide med en liten oppdatering på den fronten. Opplegget de 12 ukene som er igjen blir nokså strengt. Ææææ! 12 UKER!? Tiden flyr! Den største utfordringen blir nok det å trene i julen, og ikke minst å begrense julekosen. Jeg er jo egentlig en skikkelig julegris, som foretrekker å ligge rett ut på sofaen med godteskålen i fanget og beina på bordet. I år er ikke dette engang et tema. Jeg skal gifte meg, for pokker. 20. februar 2016 vil jo bli den største dagen i mitt liv sålangt. Jeg skal gifte meg en gang i livet. Julegodteri kan jeg spise resten av livet. 

Det blir såklart julemat og vin på denne jenta også, men det finnes grenser. Jeg ønsker å føle meg best mulig den store dagen, og jeg vet at den gode følelsen ikke kommer av seg selv. Derfor er jeg nå innstilt og klar for en siste innspurt. Jeg trenger at dere heier på meg 

19 kommentarer
    1. Skjønner at du vil se bra ut på den store dagen, men ikke tren for hardt/spis for lite, rett før bryllupet, da blir plutselig kjolen for stor! 🙂

    2. Klart vi skal heie på deg! Men da må du huske å heie litt på oss også 😉 Kanskje la deg inspirere litt av Caroline Berg Eriksen, og ha #WinterFit på snapchat / instagram? Det hadde vært moro! Så kan du dele noen av snappene du får på bloggen, også føles det som et felles lag. DET motiverer vet du 😉
      Du kommer uansett til å stråle i bryllupet <3

    3. Vær litt obs på kjolen ja, siste vekene rasa kiloane av. Eg kom på bryllaupsdagen min og kjolen var altfor stor. Da hadde eg sydd den inn 2 ganger allerede… Litt kjedeli men men..

    4. åå så det er det du har holdt på med i dag! 🙂 fulgte med på snapstoryen din og lurte på hva du holdt på med! Gleder meg til å få vite litt mer om treningen og kostholdet! er innne i en slags omstillingsfase for meg selv når det gjelder trening og kosthold, ganske hardt men håper og tror at det vil gi gode resultater:) Vurderer også å skaffe meg en PT og gå til ernæringsfysiolog når jeg får spart opp litt penger! Skjønner at du synes det kan bli vanskelig til julen, men hallo tenk på hvor mye bedre du kommer til å føle deg 1. januar da! 😀 hehe og i bryllupet ditt da! du blir nok en vakker brud:)

    5. Siren: Hehe! Så hyggelig at du følger meg på Snapchat 😀

      Jeg kan anbefale deg å kjøpe noen timer med en PT. Det er virkelig inspirerende og verdt pengene. Masse lykke til med treningen og kostholdet ditt. Jeg har troen 😉

    6. silje: Ja, det er nok et godt poeng, Heldigvis er det tanten min som syr kjolen min, så vi kan sikker gjøre noen justeringer dersom det blir tilfellet. Nå har jeg ikke planer om å gå spesielt mye ned i vekt, men jeg har planer om å holde meg stabil gjennom hele julen og det er litt av en oppgave i seg selv. Pleier jo alltid å gå opp. Hehe!

    7. Stine Elize: Tusen takk for det, Stine Elize! Setter stor pris på at du er fast leser av bloggen. Ha en fantastisk uke videre, snille deg <3

    8. lixil: Klart jeg vil heie tilbake! Kommer nok ikke til å ta hennes ide, men å dele snapper fra dere her på bloggen er jo gøy 😀

      Takk for det <3

    9. Du er flink! Tviler ikke på at du blir en FANTASTISK brud 🙂
      Hvordan går det forresten med Ulrik sin hårtransplantasjon (hvis det er det det heter?). Spør bare av ren nysgjerrighet, hehe.. 🙂

    10. Mari: Ååå 🙂 Tusen takk for det, Mari!

      Det går veldig bra. Hyggelig at du spør. Det er mye hår som har grodd ut og endel han har mistet, men det er jo bare en del av prosessen. Han var til “kontroll” i går og alt var som det skulle 🙂

    11. Ja lurer på det samme 🙂 Hvor er thigtsen din fra, og resten av klærene? Utrolig fint og fresht 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg