25 PROSENT RABATT I HANDLEKURVEN

Reklame

Hei, mine fine lesere! Jeg er så heldig at jeg får gi dere et skikkelig godt tilbud nå i førjulstiden. Det fortjener dere virkelig i en tid hvor de aller fleste sliter med å få kronene til å strekke til. Er det ikke typisk at maskaraen går tom rett før lønning foreksempel? Eller at du trenger ny shampoo og balsam nå rett før jul? Jeg opplever stadig at jeg trenger påfyll av mine behov i toalettmappen i perioder hvor jeg har nok av andre ting å bruke penger på. Da hadde det passet bra med et tilbud som dette:

Hva sier dere til 25 prosent rabatt på de fantastiske produktene dere fyller handlekurven med fra Beauty House Oslo? HURRA, sier jeg! Desember måned nærmer seg, med tid for julegaver og det hele. Med koden “PILOTFRUE” får du nå 25 prosent rabatt i handlekurven på nettbutikken til Beauty House ♥

Beauty House fører blant annet merket Bitchn Brows som jeg er veldig glad i og rettetangen fra Tape It, som jeg bruker daglig. Ellers har de fått inn et nytt og eget sminkemerke (Frøya), som jeg skal få gleden av å teste allerede til mandag. Lets do some shopping, boys and girls! Slå til på tilbudet selv, spar penger på noen av julegavene dine, eller gjør begge deler. Beauty House gir deg uansett 25 prosent rabatt i handlekurven din. Tilbudet varer ut uken 

7 kommentarer

Siste innlegg