SIST I FJOR, FØRST I ÅR

God kveld, fine lesere! Jeg har jammen i meg fått litt julestemning denne helgen. Det er sikkert fordi jeg har tilbragt de siste dagene med barn og familie. Vi har spist masse god mat og litt for mye godteri.. Det er jo stort sett det julen dreier seg om. Familietid, herlig mat og søtsaker. Skikkelig hyggelig! I dag tok jeg derfor fram min “ugly christmas sweater” fra i fjor. Blir disse like populære i år, mon tro? I fjor tok de jo helt av! Snille Ulrik bestilte derfor flere til meg, blant annet denne. Litt synd at de ikke dukket opp i postkassen før julen var over, langt ut i januar. Hehe! Men da er jeg forhåpentligvis først ute i år, siden jeg var sist ute i fjor. 

Nå har jeg akkurat kjørt mannen på jobb og rigget meg klar for søndagsfilmen. Beklager mørke bilder. Slik blir det på late dager som dette, hvor kameraet ikke tas frem før solen har gått ned..

Vi blogges! 


9 kommentarer
    1. Hannah: Det var Ulrik som bestilte den til meg og han husker dessvere ikke. Søk på “ugly christmas sweater”. Da kommer det opp flere nettsteder hvor du får kjøpt slike gensere 🙂

    2. Hei, har du noen annen jobb enn denne bloggen? Hvis ikke, har du noen gang jobbet med noe? og hva? 🙂

    3. Ingrid: Hei. Jeg har ingen annen jobb i dag nei. Tidligere har jeg jobbet som frilans journalist i blant annet klikk.no, samtidig jobbet jeg som Personlig Trener og Gruppeinstruktør på treningssenter. Jeg har også jobbet som makeupartist/hårstylist i flere år, men ga meg for ca et år siden. I samme bedrift som jeg var makeupartist hadde jeg også ansvaret for all markedsføring, så jeg har gjort litt av hvert 🙂

      Hva fremtiden bringer får vi se på. Jeg ser for meg at jeg finner på noe mer enn bare denne bloggen.

    4. Hei igjen, takk for svar 🙂
      Har akkurat begynt å lese bloggen din så da lurer man jo gjerne på litt forskjellig:) Kommer sikkert flere spørsmål etter hvert:)
      Holder jo på å bli “kjent” med deg, hehe;)
      Klemklem!

    5. Ingrid: Bare hyggelig du 🙂

      Jeg blir veldig glad av lesere som stiller spørsmål og ønsker å bli bedre kjent med meg. Det er jo bare såå koselig 🙂

      Ha en fin mandag videre!

      Stor klem tilbake

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg