WINTER WEDDING INSPO

Jeg drømmer meg bort på Pinterest om dagen. Det er jo SÅ mye fint når jeg søker på “winter wedding”. Borddekorasjoner, mat, kaker, kjoler, håroppsett, brudesminke, negler osv.. Jeg dåner! Hehe! Fant blant annet en helt sykt fin frisyre, som jeg håper at frisøren min kan teste ut på meg. Det ser ut som en slags flette med masse store krøller. Dere finner den på bildene under. Har også begynt å tenke litt på hvordan neglene mine og resten av sminken min skal være den store dagen. Det er jo fint å være litt naturlig, alt må bare prøves i god tid før bryllupet. Det var som sagt meningen at jeg skulle teste både sminke og hår denne uken, men på grunn av litt venting på extension måtte vi utsette det en uke. Jeg har jo lovet å vise dere masse bilder, og det løftet skal jeg holde. Når det kommer til bordkortene har jeg kommet over noe helt genialt etter all denne søkingen. Jeg skal faktisk lage de selv..DIY etter inspirasjon av andre. Gleder meg til å vise dere

Fortsatt god helg! 

14 kommentarer
    1. Hei smilende deg 🙂
      Så inspirerende bilder du har funnet, likte godt den leppestiften ( naturlig og fin ) og tøflene ( du må få deg slike tøfler Julianne ).
      Så rart, hørte på P4 tdligere i dag hvor de sa der er kuldegrader i Oslo. Da kom jeg til å tenke på deg faktisk og det forestående vinterbryllupet:). Kan tenke meg du gleder deg masse og er i full gang med nedtelling til den store dagen. Er imponert over at du legger hele sjelen din i planleggingen av bryllupet og klarer få med de små detaljer. Er ikke i tvil om at du kommer til å bli en nydelig brud <3. Tøft gjort av deg at du skal gå opp kirkegulvet alene, tenk så spennende. Skal bli gøy å lese om den store dagen og se bilder når så langt kommer. Tiden flyr raskt, før du vet ordet av det er Eventyrbryllupet der 🙂
      Ønsker deg fortsatt en strålende dag 🙂
      Klem <3

    2. Ååå så nydelig bryllup du kommer til og få 🙂 Elsker vinteren ! Gleder meg til og se bilder ifra bryllupet ditt – håper du kommer til og dele bilder ifra den store dagen 🙂 Ønsker deg en fin søndag 🙂

    3. Maria:Hei, Maria! Så hyggelig at du sier det!Jeg skal dele både bilder og videosnutter fra den store dagen. Ha en flott søndag du også 🙂

    4. Tove: Hei, gode deg! Jeg likte den kjempegodt selv. Det var visst en “Kylie Jenner look”. Men den går det jo ann å kopiere. Det er jo så fint at man kan hente ispirasjon av andre gjennom Pinterest. Helt genial side!

      Ja, nå nærmer det seg. Det er helt klart. Jeg elsker åholde på med disse forberedelsene, men begynner å glede meg til alt er klart også. Mye å tenke på. Faktisk mer enn jeg trodde..

      Ha en flott søndag!

      Stor klem <3

    5. Marie: Utrolig hva man finner på Pinterest! Hehe! Hyggelig at du gleder deg til det. Det kommer som sagt masse bilder og noen videosnutter 😀

    6. Nora: Oi! Så stas! Jeg ville valgt en lang kjole med lange armer. Lang kjoler er i mine øyne generelt mer classy om vinteren, og med lange armer slipper du å styre med å finne et plagg du kan ha over skuldrene osv. Blondearmer er forresten kjempefint 🙂

      Masse lykke til i rollen din som forlover. Tipper dette går veldig bra. Selv er jeg blitt spurt om å være forlover i et bryllup mai 2017. Jeg gleder meg skikkelig til det!

    7. Bloggen din har blitt så mye kjedeligere å lese, klarer ikke helt å gi konstruktiv kritikk og si hva som er annerledes. Kanskje at det er mindre hverdag og flere artikler om et tema du har meninger om? Okei det også, men ikke hvert innlegg. Håper det blir litt mer som før, ta en titt på denne blogguken VS en fra våren eller tidligere:) du er til tider en veldig god blogger, du har det i deg

    8. Susanne: Hei, Sunniva. Det var leit å høre. Men jeg blir glad for at du gir meg en tilbakemelding, slik at jeg vet hva jeg kan gjør for å bli bedre, så tusen takk for det 🙂

      Mer hverdag skal bli!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg