TID FOR MEG SELV

Jeg ELSKER tid for meg selv. Noe av det beste jeg vet er å stenge meg inne på det lille søte badet mitt å smøre meg inn med det ene gode produktet etter det andre. Jeg leker ofte at jeg har mitt eget lille minispa i kjelleren hvor jeg tar behandlinger, som ansiktsmasker, hårkurer, kroppsskrubber og gjerne et varmt bad med noen herlige oljer i badekaret. Det er bare så deilg! Alle jenter fortjener minst en kveld i uken helt for seg selv til å skjemme seg bort som dette. Tid til å senke skuldrene og høre på favorittmusikken, og ikke minst tid til å tid til å pleie hud og hår.

I dag er dagen. Jeg storkoser meg! Hjemmespa er virkelig undervurdert 



8 kommentarer
    1. fantastisk flott blogg, skikkelig inspirende man får av å lese denne flinke bloggeren. Ønsker deg en knallbra dag videre, btw så er du velding pen, WOOOW <3 keep up the good work.

    2. Hei.Jeg så et bilde av LV Keepall bagen din på Google.Jeg liker den str.godt men jeg forstår at 50 str. Ikke kommer med strap.Jeg bare lurte på hvordan syntes du det funker uten skulder reimen? Kan det bli “plundrete”?

    3. Dorf: Jeg pleier som regel ikke å bære rundt på den bagen så mye. Jeg setter den ofte oppå en koffert eller lignende. Da er størrelsen perfekt. En størrelse større blir litt for stor til akkurat det, da den sklir ned hele tiden. Bager blir av en eller annen grunn fort tunge, nesten uansett hva du putter i de. Min erfaring er at den skulder reimen er vond å gå med. Men Ulrik derimot liker den. Han har en størrelse større enn meg og kler den godt. Jeg synes personlig de fleste jenter kler en størrelse mindre enn gutta i disse bagene 🙂

    4. Hvorfor lage grimasje hver gang du tar selfie?? Du er naturlig vakker, og er mye finere når du smiler naturlig, for eksempel sånn som på det bilde med treneren din 🙂

    5. Anonym: Hehe! Jeg føler ikke at jeg gjør det, men bilder blir som regel annerledes når man tar de selv enn når andre tar de. Helst skulle jeg hatt en fotograf med meg 24/7, men det har jeg dessverre ikke.

      Hyggelig at du likte bildet av meg og Marie da 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg