ALL I WANT FOR CHRISTMAS

Noen sier at de ønsker seg mindre og mindre ettersom de blir eldre. Jeg kan ikke si at jeg kjenner meg igjen akkurat i det. Ønskelisten min blir bare lengre jo mer jeg ser og opplever. Jeg synes det er gøy å drømme meg litt bort og skrive slike lister som dette. Derfor vil jeg vise dere noen av mine gaveønsker denne julen:

  

Passcover og sminkemappe fra Louis Vuitton: I Damier.

Macbook air cover: Helst i “marmor” eller i lys rosa.

♥ Sengetøy til dobbel dyne: Gjerne i creme- eller “champagne farge”.


 

Håndklær: Gjerne fra Lexington

♥ En god parfyme: Usikker på hvilken, men har hørt at luktene fra “Clean” er gode. 

Treningstøy: Topper og gensere i freshe farger.

 Selskinn støvletter: Lånte disse av mamma i påsken i fjor. I år ønsker jeg meg mine egne.

♥ Skibriller: Gjerne i hvite.

 Undertøysett fra Hanky Panky

 ♥ Tøfler fra UGG og badesalt fra Durance

 

♥ Gavekort på SPA, skinnhansker, en god fuktighetskrem til ansiktet, body skrub, pumps i burgunder, kamerastropp i skinn, kosedress i velur og mye mye mer… Jeg tror jeg kunne ramset opp ting i evigheter, men det skal dere få slippe å høre på. Hehe!

Hva ønsker du deg til jul?

12 kommentarer
    1. Jeg fikk de tøflene i julegave av foreldrene mine for noen år siden, eeelsker de <3 Og jeg har også syykt lyst på slike "samesko" som jeg kaller det. Før likte jeg de ikke i det hele tatt, men nå synes jeg de er så koselige på en måte. Og lexington er også såå fint. Herregud, likte omtrent alt på listen din, så det er ikke noe vits at jeg skriver om alt, hahha

    2. Mye fine ting på ønskelisten.
      Men Kjære Julianne. UGGs really??
      Alle vet hvordan UGGS blir laget og det er ikke lenger en hemmelighet at disse dyrene blir mishandlet på det groveste. Mange bloggere er flinke til å kaste lys over dette, så dette var overraskene og veldig trist.

    3. Det heter vel strengt tatt ikke seleskinnsko, men selskinnsko, da de (som navnet tilsier) er laget av selskinn!

    4. Om du går inn på PETA sin facebookside så kan du se mer om hvordan de blir laget enkelte steder. (Advarsel:sterk film)
      ellers var ønskelisten din fin altså:)
      Ha en fin kveld

    5. Frida: Hei, Frida. Jerg skal sjekke ut denne facebooksiden. Takk for at du opplyser meg og andre om dette 🙂

      Ønsker deg en fin uke videre!

    6. Kan anbefale Warm Cotton i Clean serien, den er magisk og virker magisk på andre også, vet ikke hvor mange som plutselig har luktet på meg, selv fremmede i butikk kø, haha.
      Disse:
      http://www.emuaustralia.com.au/
      Er SÅ mye finere enn Uggs og de blir faktisk produsert i Australia:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg