DET KUNNE IKKE HA GÅTT BEDRE

Da var helgen over. En koselig helg som jeg kommer til å leve lenge på. Ulrik og jeg inviterte som sagt foreldrene våre på en helaften her hjemme. Tanken var at de skulle bli bedre kjent før bryllupet og det ble de. Stemningen var virkelig god. Det kunne faktisk ikke ha gått bedre. Jeg er veldig glad for at vi endelig fant en dag som passet for alle. Det er jo utfordringen med familie som bor litt her og der. Men desto hyggeligere er det den lille tiden vi får sammen. 

Vi spiste som dere ser hummer, krabber og reker. Det smakte helt himmelslk! Jeg elsker jo skalldyr og synes det er ekstra stas med hummer en gang i blant. Det er liksom ikke hverdagskost.. 

I morgen blir det en lang dag med møter og dansing på kvelden. Vi skal nemlig til Fredrikstad igjen på vår andre dansetime på Elite Dance. Er det en ting som er sikkert så er det at dans ser mye enklere ut på TV enn det faktisk er. Jeg er mektig imponert over finalistene i “Skal vi danse”. For en utvikling de har hatt på så kort tid! Jeg heier på vakre Adelen, men Stian fortjener å vinne han også. Adelen er bare så utrolig skjønn! Hvem heier du på?

Jeg mente forresten ikke å sammenligne Ulrik og meg med “Skal vi danse”-deltakerne. Haha! Men målet er jo å imponere gjestene litt da. Det kleineste jeg ser er når brudeparet danser i utakt med både hverandre og musikken, så her må det øves. Ønsker dere en fin kveld videre! Vi blogges mer i morgen 

12 kommentarer
    1. Heisann!
      Nå er det ikke meningen å reklamere her, kun tipse! Vil bare fortelle deg at jeg har en konkurranse på bloggen min akkurat nå, dersom det kunne være interessant for nettopp deg 😀 Ellers vil jeg ønske deg en fantastisk fin søndag videre, og håper du har hatt ei strålende helg!
      Klem!

    2. Kan du legge ut et nytt videoinnlegg snart? De proffe bloggene har jo plenty av innlegg å velge mellom som de legger ut i tur og orden, så jeg regner med du har noen videoblogginnlegg på lur også? 🙂 Og kan du legge ut bilder av deg fra du var yngre?

    3. Er det faktisk det “kleineste du ser”? hmm. Jeg syntes der i mot at det er veldig morsomt og skjarmerende når par danser slik de vil og som også viser deres personlighet 🙂 Om det er i takt eller utakt.

    4. Er det virkelig det kleineste du ser? Mye sjarm når ting ikke er helt perfekt spør du meg.. Normale folk har vel ikke alltid tid/økonomi til å ta mange dansetimer før bryllupet. Du må slutte å fremstå som at alt du gjør er perfekt – ja kanskje det er perfekt for deg, men tenk over måten du rakker ned på andre. Veldig mange dårlige argument ute å går på denne bloggen syns jeg

    5. Meg: Hei du! Det kan jeg vel. Jeg har ingen på lur, men kan absolutt lage et snart. Hvordan videoblogg er det du ønsker deg?

      Bilder fra jeg var yngre.. Det er det ingen som har spurt om før! God ide 🙂

    6. Amalie: Jeg gjør overhodet ikke alt perfekt. Men jeg legger mye energi i det jeg gjør og da blir resultatet deretter. Sånn er det jo med alt. Nå for tiden tar bryllupsplanleggingen en del tid av meg, noe jeg ser på som helt naturlig. Jeg mener ikke å rakke ned på andre. Beklager hvis du har oppfattet meg slik.

    7. Spørsmålsrunde (f.eks. at Ulrik stiller spørsmål til deg, omvendt av det forrige videoinnlegget), sminkevideo, svar på spørsmål fra oss lesere ++ 🙂 Det blir mer personlig når du snakker til oss via video, så det vil vi ha masse av 😀 Og får vi se videoen av Askepott som går opp kirkegulvet alene i februar? 🙂

    8. Meg: Takk for svar og gode forslag! En spørsmålsrunde hvor Ulrik stiller spørsmål skal vi nok få til snart. Ja, dere får se videoen av “Askepott” 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg