HOTELL-SEX ER BEST

Jeg måtte smile da jeg fikk tilsendt en artikkel tidligere i dag, med bilde av brudesuiten på Thorskog slott som vi skal bo på når vi gifter oss i Februar. Slottet er utpekt som et av 10 romantiske hoteller av VG. Jeg må jo bare si meg enig. Vi har overnattet en natt på slottet, men ikke i selve brudesuiten. Den sparer vi til bryllupshelgen. Gjett om jeg gleder meg! Det kommer til å bli en magisk natt 

Men over til artikkelen og overskriften om at hotell-sex er bedre enn vanlig. Jeg er helt enig, er du? Det er bare noe med stemningen. Jeg klarer ikke helt å sette ord på det, men det klarer Ian Kerner til Huffington post. Han mener at det oppstår kjemiske reaksjoner i hjernen når vi har sex i en hotellseng. Dere kan lese mer om hva han sier HER 😉 

Bildet er lånt av VG. 

5 kommentarer
    1. Helt enig,enda bedre når mann har helt barnefri og kan bare nyte hverandre.
      Ps håper en oppdatering fra Ulrik ang håret.spent.
      God helg til dere

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg