FAMILY FIRST

Hei, dere! Denne helgen får vi besøk av både foreldre og svigerforeldre, så i dag stresser både Ulrik og jeg for å få alt klart. Hus og vinduer er vasket, senger er redd opp, kjøleskap og vinskap er fylt opp, friske blomster på bordene osv. Det er hva jeg kaller en herlig start på helgen 

I morgen står skalldyr fra Måløy på menyen. Dere kan tro jeg gleder meg! Men først er det bursdag til verdens søteste Cerine som blir 8 år i dag. Hurra for jenta vår! Onkel Ulrik og tante Julianne er veldig glad i deg 🙂

Ellers vil jeg og Stella ønske alle store og små familier der ute en superduper helg! Husk å prioritere de menneskene som betyr noe for deg denne helgen. Family first 


4 kommentarer
    1. Hei Julianne 🙂
      Så hyggelig dere har besøk av familien i helgen, dere får det nok kjempetrivelig :).
      Hørtes godt ut med skalldyr imorgen, det smaker fortreffelig, kos dere masse :). Hils så mye til Ulrik:)
      Klem <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg