SJEKKET INN I MURMANSK

Da har jeg sjekket inn i Murmansk av alle steder.. Hehe! Jeg er bare en kjapp tur på rommet for å slenge inn bagasjen og freshe opp sminken. Magen min romler så høyt at det er flaut så det er virkelig på tide med noe mat. Jeg er ennå ikke helt i form, derfor benyttet jeg hele bussturen til søvn. Det var mildt sagt etterlengtet. Nå skal jeg slenge i meg et par paracet, noe jeg i utgangspunktet ALDRI gjør. Men er man på tur så er man på tur. Snart skal vi ut og spise på en sushi restaurant som tydeligvis er veldig populær. Jeg fikk ikke med meg navnet, men oppdaterer dere mer i morgen.

Grunnen til at jeg stikker innom er egentlig bare for å ønske dere en superduper helg. Vi blogges, snappes og alt det der.. SMASK 



14 kommentarer
    1. Jeg spør som Elisabeth, hvor har du fått det skjerfet fra? ser ut som det også er fra LV? 🙂 Så fin bag, det er vel Ulrik sin? Synes det er så fint at man kan få brodert initialene sine på bagasjetagen (hvis det er det det heter)! har veldig lyst på en sånn carry all eller noe lignende selv så må sette i gang å spare! Håper dere koser dere, og at dere får en fin helg 😀

    2. Hei! Jeg følger deg på snapchat, og synes det er veldig gøy at du er så flink til å oppdatere 😀 Men har bare et liite ønske, ( skal prøve å forklare deg det uten at det høres helt stalker ut hahaha…), og det er at du snapper litt av deg selv også! veldig gøy å se hvem du er på tur med, men kanskje du kunne snakke lit, eller lage en video til følgerene dine? ( Typ sånn som fotballfrue gjør, sånn “nå er jeg her, og nå skal vi spise middag der å der). Grunnen til at jeg følger deg er fordi jeg føler det er litt mer personlig enn bloggen, og vil derfor se DEG haha 😀 Hvis dette i det hele tatt gir mening haha 😛 Og kanskje videoer av deg å ulrik behind the camera (som forresten er dødskjekk haha 😉 )
      Håper du koser deg masse på tur, ser hvertfall sånn ut!! Ha en fin dag! Klem Celina

    3. Du kler utrolig godt den sennepsgule fargen på genseren! Og utrolig fresht kombinert med det skjerfet! 👏🏻👌🏻🙏🏻 🙂 Kos dere masse på tur!🙌🏻

    4. Benedikte: Hehe! Takk for det. Jeg har ikke akkurat følt meg så fresh denne helgen med røde øyne og rennende nese, men litt sminke gjør susen ;-D

    5. Siren: Hei, Siren! Det er fra Louis Vuitton. Lånt av storesøster 🙂

      Bagen er Ulrik sin ja. Den fikk han av meg i gave. Det er verdt å spare litt til sånne ting 🙂

      Håper du også har hatt en veldig fin helg!

    6. Celina: Hei, Carina! Så hyggelig at du følger meg på Snapchat. Jeg liker at du kommer med ønsker og skal prøve å bli flinkere til akkurat dette. Det gir ABSOLUTT mening 🙂

      Ulrik er forresten veldig fornøyd med komplimentet. Hehe!

      Håper du har hatt en fin helg du også. Vi snappes <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg