ENDELIG TILGJENGELIG I DAGLIGVAREN

Annonse

Jeg sliter mye med tørr hud, spesielt nå på denne årstiden hvor det begynner å bli kaldt ute. Helt siden jeg var liten har jeg vært veldig forsiktig med hvilke type kremer som jeg har smurt meg med. Mamma kjøpte alltid gode kremer til meg på apoteket, så jeg har bare fortsatt å lete i apotekhyllene og testet ut så og si det meste som finnes uten å falle for en spesiell favoritt. For noen uker siden fikk jeg to nye fuktighetskremer i posten fra HTH: Nyheten “Skin Protection” og “Skin Repair”, som sikkert mange kjenner fra før. To milde spesialkremer for ekstra tørr og sensitiv hud. Begge er apotekprodukter som du nå også får tak i på dagligvaren. Det er jo super praktisk for meg og alle andre som er avhengige av å ha gode fuktighetskremer tilgjengelig.  

Nyheten HTH Skin Protection Body Cream har en rik og kremet formulering som gir en intensiv 48-timers gjenfukting. Da jeg leste at kremen er determalolgisk og effektivitets-testet, og at de kliniske studiene viser at hudbarrieren styrkes og at huden beskyttes mot yttre påvirkninger, bruker jeg den nå daglig for å forebygge hudproblemer. HTH Skin Protection inneholder hudens egne fuktgivere, karbamid og melkesyre. Jeg smører meg aldri inn med kremer som inneholder parfyme, derfor ble jeg veldig glad når jeg så at denne gode fuktighetskremen både var uparfymert og uten parabener og fargestoffer. 

HTH Skin Protection inngår i samme serie som HTH Skin Repair. Begge kremene er som sagt tilpasset meg og deg med ekstra tørr og sensitiv hud. Hovedforskjellen mellom disse to kremene er at Skin Repair er en spesialkrem for utsatte partier som reparerer huden ved å gjenopprette hudbarreien når huden allerede har fått et problem. Denne kremen er helt genial på mine knusktørre albuer foreksempel. Flere som sliter med det om vinteren? Det er få produkter som virkelig hjelper når jeg trenger det mest, derfor er dette blitt min nye favoritt. Jeg testet forresten Skin Repair på Ulrik også, da han konstant sliter med ekstremt tørre knokler på overflaten av hånden. De tørre hendene har nok noe med at han blir utsatt for mye tørr luft på jobb i flyet. Ulrik likte den veldig godt og kommer derfor til å anbefale den videre til sine kollegaer som sliter med det samme eller har andre plager på grunn av forholdene i flybransjen. 

Skin Protection derimot er en mindre fet body cream for daglig beskyttelse som forebygger hudproblemer. Jeg skal fortsette å smøre meg inn med denne hver dag for å opprettholde den myke og gode huden jeg nå har og forhåpentligvis vil ha gjennom hele vinteren. Derfor er det ekstra kjekt at denne kremen nå også er å få tak i på dagligvaren. Det gjør faktisk hverdagen litt enklere ♥  

4 kommentarer
    1. Hei 🙂
      Har et lite spørsmål ang. “fly” smykket du fikk av Ulrik for en stund siden. Jeg er selv sammens med en pilot og tenkte det er en perfekt julegave å ønske seg !
      Vet du hvor han kjøpte det?
      Ha en fin uke 🙂

    2. Veronica: Hei, Veronica! Jeg vet at han har fått lagd det til meg i en gullsmed, men vet ikke hvilken. Alt kan jo lages 🙂

      Ha en fin uke du også!

    3. Hei! Første gang jeg er innom bloggen din, må si jeg syns du er skikkelig pen!! Du har et veldig velproporsjonert ansikt synes jeg! Kunne ønske jeg var like pen som deg 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg