TUSEN TAKK

Inneholder annonselenker

Hei, snille dere! Jeg blir så glad over å se at jeg har så mange reflekterte og ikke minst engasjerte lesere. Takk for all støtte og takk for at dere bidrar til å spre budskapet mitt om at mobbing IKKE er greit. Jeg velger å tro at vedkommende angrer seg og vil derfor bare legge dette bak meg. Nå skal jeg på Frogner å møte mamsen. Vi skal på kjoleprøving hos vakreste Kathrine Nørgård. Kjolen som lages er ikke til meg, men til mamma. Jeg må jo sørge for at de nærmeste matcher meg i bryllupet.. #bridezilla Haha, neida! Men kontroll har jeg. Snakkes mer senere i dag 

Topp: Utsolgt/ Skjørt: HER

13 kommentarer
    1. Hallo! Så på snapstoryen din og det ser så gøy ut å drive med bryllupsplanlegging og kjolesying! Jeg får lyst til å begynne å sy litt igjen selv! 😀
      Jeg leste ikke det forrige innlegget ditt før nå så jeg rakk ikke kommentere, men er seriøst helt enig i at hun eller han som kommenterer burde skamme seg! Hun/han må være et ganske patetisk og ynkelig menneske som ikke klarer å finne på noe bedre med tiden sin! Men det er bra du ønsker å legge det bak deg fordi sånne personer fortjener ikke oppmerksomhet.
      Kom forresten på en serie til som du burde se! Den heter UnREAL! er litt sånn jentete og drama, jeg synes den var bra 🙂

    2. Nei jeg Angrer ikke !! Å si jeg har mobbet deg og sagt slemme ting hele tiden stemmer vel ikke helt. Og vis verden din går under pga noen kommentarer burde du vel heller finne på noe annet. Jeg har skrevet det noen ganger her og der, er ikke som om jeg har kommentert det hele tiden på alt du skriver. For så mye gidder jeg ikke å bruke tid på deg. Du har faktisk en Grise nese og ja jeg skrev det. Du bør tenke litt på hva du faktisk selv har sagt om enkelte ting.

    3. Superfint antrekk 🙂
      Blir alltid i godt humør av å lese bloggen din, du virker så blid og positiv!

    4. Du er vakker og stråler som en sol:-) Koselig og stikke innom bloggen din Julianne. Og jeg ønsker deg en herlig dag videre og bry deg ikke om slike stygge kommentarer som kommer inn her. Tydelig at noen heller er rent misunnelig på deg..!! Du har en fin blogg med koselige innlegg som selv jeg på 56 år liker og se på:-))

    5. Jeg pleier aldri å kommentere, men jeg blir helt oppgitt. Forstår virkelig ikke hva folk får utav å skrive stygge ting til andre. Nei, slike mennesker kan ikke ha det godt med seg selv. Mange har tydeligvis ikke lært at dersom man ikke har noe pent å si, så sier man det ikke.
      Jeg syns du er en flott og sterk person. Så ikke la nett-trollene ødelegge. Stå på videre <3
      Synes forresten at det er kjempe spennende å følge med på bryllupsplanleggingen din, da jeg selv skal gifte meg neste år.

    6. Hei Julianne 🙂
      Håper du og din mamma har hatt en trivelig dag sammen og at kjoleprøvingen hennes gikk bra :). Fant hun en kjole som matcher?
      Det er hyggelig å lese dere har hatt dagen sammen, kan tenke meg der ble både masse latter og smil 🙂
      Ha fortsatt en fin kveld 🙂
      Klem <3

    7. Til anonym
      Når du går slik i forsvar som det du gjør her, så bekrefter du at du mobber Julianne. Seriøst, at du har behov for å påpeke utseende hennes er direkte mobbing. Hva om noen hadde gjort det mot deg? Hvordan ville du reagert?
      Tror for din egen del, så bør du gå litt inn i deg selv og spør deg selv hva godt der kommer ut at å skrive nedsettende om en annen persons utseende? I mine øyne er det stygt gjort og forteller om usikkerhet. Om noen hadde gjort dette mot deg, så velger jeg å tro du selv hadde blitt såret.

    8. Lyst til å ta en tur innom bloggen min? jeg blogger om de to jentene som ble kidnappet av to maskerte menn 10 juni i 2014. De bodde hos meg og jeg skal nå i rettsak, så bloggen handler om dette nå. Men ellers bor jeg i fosterhjem, og lever ett liv med en narkoman mor og på landslaget i western riding så mye av fritiden går til trening.
      http://miriamsandvikk.blogg.no

    9. Hei du!
      Vet det er vanskelig å ikke ta til seg stygge kommentarer. Men jeg syntes ikke du skal bry deg om det i det hele tatt!! Se på deg selv, du er pen, vakker, hyggelig, har det bra med din fremtidige ektemann, du er toppblogger, du planlegger aller jenter drøm (å gifte seg) . Hva er det å IKKE være sjalu på?
      De vil bare at du skal være ulykkelig fordi de vil ha det du har. De vil være som deg! OG derfor kommenterer de stygge ting for de vil ikke innrømme at du har drømmelivet. Er det ikke bare teit gjort av dem? At de absolutt skal kommentere negative ting for å føle seg bedre? Kan de ikke bare være fornøyde sånn livet dems er?
      Stå på videre! Du er topp!
      Stor klem!

    10. Du….du som skriver dritt om Julianne sin NESE ??? HVA FAN FEILER DET DEG?? Du kan jo ikke stave riktig en gang. Garantert fæl oppvekst og mishandlet eller noe som du tror gir deg en unnskyldning til å angripe andre som du ser som vellykket. ..stakkars lille ubrukelige deg. Du må ha et ordentlig dritt liv. Slike som deg skulle jeg fan meg ønske jeg kunne banke opp med ball tre. Eller bedre ; gapestokk med ris på rumpa. Dritt kjerring. Få deg et føkkings liv…!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg