EN HERLIG START

Det var mange som ønsket seg mer fra starten av tiden da Ulrik og jeg møtte hverandre i 2014, så her kommer litt til.. Det er en bildemelding som jeg husker ekstra godt og det er denne. Ulrik ble veldig overasket da jeg viste han at jeg hadde tatt vare på dette bildet på morgen i dag. Jeg kommer aldri til å slette det og nå er tiden inne for å dele det med dere..

Mandag morgen etter den helgen som jeg møtte Ulrik for første gang våknet jeg til dette: “God morgen Julianne” Også MED et stort hjerte! Dere skulle sett hvor glad jeg ble. Skikkelig fnisete og glad. Jeg følte meg som verdens heldigste jente. Endelig var det min tur. Min tur til å møte en ordentlig god mann, og ikke bare det.. Han snille og kjekke mannen likte MEG!  

Ulrik har vært veldig flink til å sende både tekstmeldinger og bilder helt fra starten. Det er noe jeg setter ekstremt stor pris på. Spesielt når han er ute og flyr og jeg er alene hjemme. I starten var det selvsagt enda viktigere enn det er i dag. All den oppmerksomheten jeg fikk gjorde meg fort trygg og sikker.

Jeg oppfordrer alle kjærestepar og ektepar der ute til å sende søte tekstmeldinger og bilder til hverandre oftere. Bare et lite hjerte som tar deg to sekunder å sende kan være nok. Poenget er å vise at du tenker på han eller henne  

2 kommentarer
    1. Så urolig søtt gjort av Ulrik! Helt enig, det er så viktig å gi hverandre litt ekstra oppmerksomhet – en liten melding kan virkelig lyse opp dagen litt 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg