MIN LILLE FAMILIE

God kveld, alle sammen! Vi kom akkurat hjem fra en liten skogstur. Ulrik, Stella og jeg. Min lille familie. Tenkt at en dag skal denne lille familien vokse. Foreløpig trenger jeg ikke flere enn disse to, men jeg synes det er koselig å tenke fremover. Vi har jo så mye spennende i vente..

Tidligere i dag ble det avklart at bryllupshelgen skal filmes. Ja, dere hørte riktig. Vielsen, festen og høydepunktene skal filmes og deles med dere. Jeg håper dere som følger meg og bryllupsplanleggingen blir glade over denne nyheten. Vi kommer selvsagt ikke til å legge ut taler eller fokusere på noen av gjestene som ikke ønsker det her på bloggen, men deler av bryllupet skal publiseres. Det blir litt av noen videoblogger!

Det eneste som ikke er spikret nå er de musikalske innslagene gjennom bryllupshelgen. Jeg har avtalt med en trompetist til kirken, men vi kunne tenke oss et band eller lignende som passer inn på slottet. Si gjerne ifra dersom dere vet om noen aktuelle. Alle forslag settes stor pris på! Vi liker det meste, men det er en fordel om de dere foreslår ikke er låst til kun en type sjanger. Vet du om noen? Kontakt med gjerne på: [email protected] 🙂

Nå står Ulrik på kjøkkenet og lager biff og søtpotet med sopp og grønnsaker som tilbehør. Mmm! Det er slettes ingen blåmandag her i huset 






6 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg