FROM DUBAI WITH LOVE

Hei, dere! I dag kom min kjære hjem fra Dubai. Han kjenner meg litt for godt som hadde med dette til frokost. Hehe! VS til frokost slår aldri feil. Jeg har jo lenge ønsket meg et eller annet med trykket “Bride” på og elsker jo ALT fra Victorias Secret, så dette falt mildt sagt i smak. Noe av det beste med å være sammen med en pilot/en som reiser mye i jobb er jo disse søte små overaskelsene utenom det vanlige. Jeg er heldig!

Ellers har dagen har gått i venninnelunsj og shopping i Bogstadveien med en gammel venninne som jeg ikke har sett på veldig lenge. Nå skal vi snart avgårde i en bursdagsmiddag på Frogner, så jeg ville bare ønske dere en fin helg videre 





Vi blogges mer i morgen. Følg meg gjerne på Snapchat resten av kvelden (pilotfrue) SMASK 

18 kommentarer

Siste innlegg