MINE SISTE INNKJØP

Inneholder annonselenker

God fredagskveld, fine folk! Heldigvis kom de nye klærne som jeg har bestilt i posten før helgen. Jeg er så fornøyd med innkjøpene mine. Det er alltid gøy med noe nytt i skapet, spesielt om høsten når det er så mange fine farger i butikkene. Jeg trenger vel strengt talt ikke alt dette, men gjort er gjort og kjøpt er kjøpt. Jeg vet at det går ann å levere tilbake ting, men det skjer aldri her i huset. Det finnes alltid en grunn til å beholde plaggene i mitt hode, men det er bare noe med den følelsen når man klikker seg ting hjem som man ikke har prøvd. Den godfølelsen i hvertfall jeg får av å vite at det går ann å angre. Jeg tipper at det er det de tjener mest på. Impulskjøp og late jenter som meg som aldri sender noe tilbake. Hehe! 

Jaja.. Det er ikke de dyreste klærne da. Jeg handler som regel aldri et plagg over 500 kroner på nett. Jeg strekker meg litt for støvletter og en sjelden gang hvis det er noe jeg har ekstremt lyst på, som en penkjole eller lignende. Alle disse plaggene er for under 500-lappen:

Topp og bukse: 379,-  HER 

Skjørt og topp: HER 

Skjørt: 449,- HER

Kjole: 449,- HER

Skjørt: 299,- HER ♥ / Topp (en del av et sett): 449,- HER  

Body: 279,- HER

Den sennepsgule blusen med åpen rygg finner dere HER (199,-). Jeg var bare ikke brun nok til å vise den på. Med litt selvbruning, så blir det bra. Den er utrolig fin til olastoff og ikke minst semsket stoff eller skinnbukser. For dere som lurer så har jeg størrelsene “S/36” i alle disse plaggene. Ønsker dere alle en superduper helg! Stort smil fra en jente som gleder seg til å pynte seg på venninelunsj, bursdagsmiddag og utgang i helgen 🙂

28 kommentarer

Siste innlegg