ENDELIG VIPPEFIN IGJEN

Sponset behandling og produkter

 

Hei, dere! I dag er det en uke siden jeg satt på nye vipper hos Beauty House Oslo. Det er første gang jeg har testet ut vippe extension på denne salongen. I og med at dette er blitt min favorittsalong her i Oslo, så ville jeg gi de en sjanse også i forhold til mine vipper. Jeg har som noen av dere vet hatt en liten pause med vippe extension, da jeg ikke var like heldig med forrige resultat, som endte med at jeg mistet mange av mine egne vipper. Det er derfor lenge siden jeg har følt meg såpass fresh som jeg gjør akkurat nå. Jeg er kjempefornøyd med hvordan vippene er satt på og hvordan de har holdt seg. Om et par uker skal jeg tilbake for påfyll. Jeg gleder meg til å gå denne festsesongen i møte, vippefin og fornøyd. 

Jeg er lettet over at jeg endelig har funnet en sertifisert salong, med sertifiserte terapauter, som bruker sertifisert utstyr når de setter vippe extensions. Det er nemlig mye rart der ute, så vær våken når du takker ja til det ene eller det andre tilbudet. Markedet for vippe extension har økt ekstremt i løpet av de siste årene. Det kryr av useriøse aktører som ikke utfører behandlingen på riktig måte. Jeg ønsker ikke å peke ut salonger som ikke er sertifiserte, men jeg ønsker å dra frem Beauty House Oslo, som et godt eksempel på en seriøs salong med dyktige ansatte.

Dersom et tilbud er for godt til å være sant, så er det som regel det. Snitt pris på nytt sett singel-vippeextension på landsbasis, ligger på ca 1000 kroner. Der priser beveger seg ned mot 600 kroner og under, burde det ringe noen bjeller. De verste eksemplene er typiske “hjemme salonger”. 

En dårlig behandling kan føre til infeksjoner, allergiske reaksjoner, utslett, hevelse, kløe, svie osv. For ikke å snakke om holdbarhet. Det er trist å betale mange hundre kroner for vipper som faller av etter et par dager. Det er også trist å betale for et resultat med vipper som står til alle kanter. Jeg har dessverre opplevd begge deler. Derfor fikk jeg ikke akkurat tommel opp av Ulrik da jeg sa at jeg skulle sette på vipper igjen. Han var mer skeptisk til dette enn meg, da han tidligere har sammenlignet vippene mine med en dobørste..Huff! Litt komisk, men mest tragisk. Heldigvis kan terapeautene på Beauty House Oslo det de driver med. Ulrik synes jeg ser kjempebra ut med mine nye vipper, og jeg er som dere skjønner helt enig. Hehe! 

Bruk de rette produktene

Det er også mange salonger som er svært dårlig på å informere om hvordan du skal ta vare på de nye vippene. På Beauty House Oslo fikk jeg grundig opplæring av produktene som hører til og generel informasjon om hva jeg bør styre unna og lignende. Disse produktene bruker jeg:  

Extension Coating: Et rensemiddel som påføres 1-2 ganger i uken. Vaskes grundig av i lunket vann.

Lash Up Super Serium Mascara: En mascara som er spesielt utviklet for vippe extension.Vaskes grundig av i lunket vann.

Vippebørste: Et must for alle med vippe extension. Gre vippene dine morgen og kveld slik at de ikke krøller seg sammen. 

♥ De har også et veldig bra vippeserum som gir deg lengre, tykkere og mørkere naturlige vipper. Jeg brukte dette serumet selv under “pausen” min, og det ble betydelig bedre på bare to uker. Et godt alternativ for deg som har vært uheldig som meg, eller for deg som ikke ønsker falske vipper, men kun ønsker et fyldigere uttrykk. Du får kjøpt serumet og de andre produktene i salongen i Frognerveien 44, eller i nettbutikken deres HER.  

Visste dere forresten at vanlig mascara inneholder samme type voks og olje som brukes i limfjernere som fjerner vippeextensions? Bruk av ordinær mascara vil kunne føre til at limet i festene på de kunstige vippene løsner, og alle vipper faller av.  

Følg Beauty House Oslo på Facebook her! De legger ut masse gode tilbud på både vipper, negler, bryn, klipp, farge og mer 

15 kommentarer
    1. Du har veldig fine vipper 🙂
      jeg skal til den salongen i morgen for den brynsdesigntimen jeg vant 🙂 blir spennende det selvom jeg tror kanskje at bruna har vokst nok ut siden sist gang jeg fikk ordnet de 😮 haha får se hvordan det går!
      Og så ville jeg bare si at du har vært veldig fin på håret i det siste! Hvertfall den uken så har jeg lagt veldig merke til det:) Hva gjorde du egentlig på lørdag? Så på snapstoryen din og det så gøy ut 😀

    2. Siren: Takk for det. Jeg er veldig fornøyd med vippene mine nå 🙂

      Så gøy! Gled deg! De er veldig flinke.

      Så hyggelig at du synes det. Jeg har krøllet håret en del og variert skillen litt. På lørdag var jeg på Bubbles and brunch på Bar Tjuvholmen. Et veldig morsomt event 😀

    3. Disse vippene så veldig bra ut! Jeg har prøvd extensions tidligere, men med varierende hell! Ble litt nysgjerrig på det du skrev om at denne salongen var sertifisert, det har jeg ikke hørt om før? Kan du fortelle mer? Kanskje det kan hjelpe meg til å unngå katastrofale vippeuhell i fremtiden! Tusen takk for svar 🙂

    4. Hanne: Hei, Hanne. Jeg er fortsatt veldig fornøyd med vippene mine. Tok påfyll i forrige uke og det ser superfint ut. Jeg har ingen oversikt over hvilke salonger som er sertifisert eller ikke, men jeg vet at det dessverre er mange useriøse salonger der ute.. Anbefaler å bestille en time hos Beauty House Oslo på Frogner. Da blir du garantert fornøyd 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg