-FRIDAY-

Inneholder annonselenker

Jeg stikker bare innom for å ønske dere en god helg og for å tipse dere om å følge med på bloggen denne helgen. Jeg er i det gavemilde hjørnet i disse dager og skal derfor legge ut en amazing goodiebag, som en av dere flotte lesere kan vinne. Nå er det pulled beef og fredagskos på menyen. Mannen har fri og vi skal bare slappe av frem til i morgen, for da blir det fest. Filmtips, anyone? Jeg er veldig glad i drama, thrillere og romantiske filmer..

Jeg var forresten å hentet bryllupsinvitasjonene på posten istad. De ble sååå fine! Dere skal få se de snart, men først må de sendes ut til alle gjestene. Jeg har altså litt av en jobb i helgen. 108 invitasjoner skal skrives navn på, brettes, puttes i konvolutt og sendes. Heldigvis en koselig jobb, men det tar bare litt tid. Jeg får ta det i puljer med et par glass vin. Hehe!

Kos dere videre denne fredagskvelden, og husk å følge med på bloggen for giveaways 


(adlinks) Kåpe: Zara/ Topp og skjørt: HER/ Støvletter utsolgt i beige, men i sorte HER/ Veske: Prada

20 kommentarer

Siste innlegg