ASYMMETRIC SKIRT

Inneholder annonselenker

Da var dagens gjøremål unnagjort. På tide å komme seg ut av disse snasne klærne og inn i treningsklær. Jeg har vært litt slapp denne uken, så nå må jeg ta meg sammen igjen. Det er snart helg og tid for tid for utskeielser, men før det skal jeg rekke noen økter til. Det handler ene og alene om denne selvfølelsen. Dersom jeg slurver med kostholdet og skulker treningen over lengre tid så føler jeg meg ikke bra. Jeg blir bare enda mer slapp og i dårlig humør. Men først skal jeg sitte barnevakt for tanteungen min i et par timer.. Av erfaring så er skjørt, spesielt skinnskjørt som dette en dårlig ide når man skal løpe etter små barn. Hehe! Ellers er dette skjørtet blitt et av mine favorittskjørt denne høsten. Et must i garderoben, akkurat som skinnkjakken og sorte støvletter.. Jeg blir aldri lei!

Ønsker dere en fortsatt fin torsdag 

   (adlinks) Genser: Bik Bok/ Skjørt: HER/ Støvletter: dessverre utsolgt i beige, men du finner de i svarte HER/ Veske: YSL

Photos: @mrulriknygaard

10 kommentarer
    1. For et lekkert antrekk!
      Æ les veldig sjeldent blogger, men din blogg skille seg ut i fra de andre. I mine  svært opptatte dager klare æ alltid å få tid til å lese bloggen din.
      Æ syns du stråle fra topp til tå, å e et sunt og godt forbilde. Du har mange gode saka du tar opp på bloggen din, og æ har virkelig sansen før synet du har på forskjellige ting, kunne ofte ikke vært mer enig!
      Æ syns du får mye ufortjent kritikk, e så synd ikke alle kan unne andre noe godt!!
      Æ glede mæ til å følge dine drømma videre, vi som les bloggen din e heldig som får lese om dine drømma, syn på ting og alt anna du skriv om 🙂
      Stå på videre, æ heie på dæ! Du e et vakkert menneske, ingen tvil om det.
      Klem fra Nord

    2. Emmeline: Tusen takk for det, Emmeline! Så utrolig hyggelig å høre. Takk for fine ord og hyggelig tilbakemeling på det jeg gjør. Sånt kommer VELDIG godt med. Det skal du vite <3

      Ha en fin helg videre! Stor klem tilbake 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg