THIGH HIGH STILETTO BOOT

Inneholder annonselenker

Stikker bare innom for å vise dere dagens antrekk. Jeg bare elsker trenden med lårhøye støvletter for tiden! Det er både classy og sexy på samme tid. Denne høsten har jeg investert i to par. Disse i sorte og samme par i beige. Snart klikker jeg meg nok hjem noen tilsvarend par uten høye hæler også. Jeg kunne tenke meg noen i vinrøde. Si gjerne ifra dersom dere vet om noen, ellers så finner jeg det sikkert på egenhånd også. Det er så mange fine høstnyheter der ute. Jeg blir gal! Hehe!  

Denne kjolen er jeg også blitt veldig glad i. Sist jeg hadde den på, brukte jeg den i en mer sporty look med flate sko og caps. I dag skal jeg på et bryllupsevent og ønsket derfor å se litt mer pyntet ut, men likevel ikke for pyntet, derfor er skinnjakken alltid en god vinner.  

Men nå må jeg løpe.. Følg meg gjerne på Snapchat (pilotfrue) resten av dagen. Jeg kommer til å oppdatere masse fra eventet ♥


(Adlinks) Skinnjakke: HER/ Kjole: HER/ Støvletter: HER/ Veske: Chanel/ strømper: HER

Photos: @mrulriknygaard

11 kommentarer

Siste innlegg