JEG SMILER FRA MORGEN TIL KVELD

Hei, dere! I dag har jeg vært i møte angående design av bryllupskaken, et annet møte som jeg ikke kan fortelle dere om ennå og på Frogner for vipper og bryn. Jeg trodde jeg skulle rekke innom dere før nå, men timene bare flyr avgårde. Denne uken skjer det mye gøy! Flere spennende møter, et bryllupsevent, champagnebrunsj og mye mer. Jeg bare smiler fra morgen til kveld. Faktisk så fikk jeg nylig dette spørsmålet: “Har du noen bilder av deg hvor du ikke smiler?” Hehe! Jeg er glad i å smile generelt, og spesielt på bilder. Er ikke det bare hyggelig da? Jeg vet ikke med dere, men jeg kan ikke fordra sure jenter. Vi er alle triste og irriterte i blant, men det blir da ikke noe bedre av å gå rundt og henge på hodet for det? Jeg lever med den holdningen at “alt ordner seg”, og det gjør jo stort sett det. Det hender at folk rundt meg blir gale av hvor lett jeg tar på ting. Jeg ser på min positive væremåte som en god egenskap. Når jeg forlater huset tar jeg alltid på meg et smil. Det føles så bra, uansett humør eller stressmomenter som preger meg i hverdagen.

Jeg har forresten lagt ut en konkurranse på Instagram i dag også. Denne gang for deg som vil vinne time til brynsdesign hos min favorittsalong Beauty House Oslo. Sjekk @pilotfrue for mer informasjon! Stooort smiiiilefjes fra meg til dere ♥

10 kommentarer
    1. Fint antrekk 🙂 liker fargekombinasjonen!
      Det er fint å smile ofte! Synes selv at jeg blir i bedre humør hvis jeg forsøker å smile litt mer i hverdagen!

    2. Det er bra at du smiler på bildene! Du er et så utrolig fint smil! Jeg er helt enig med deg med at man bør ha “alt ordner seg”-holdning, det er så mye koseligere å være med sånne mennesker enn med andre som alltid skal være sure og bekymra. Fortsett å blogge, elsker bloggen din!

    3. For en stilig jakke! Jeg tror antrekksbildene ser bedre ut om du faktisk har armene inni jakken og ikke bare har den hengende over skuldrene:)

    4. Ikke slutt å smil pga dem iallefall. Synes det er inspirerende at du smiler så mye!:) får lyst til å bli en gledesspreder selv:)

    5. Hei Julianne 🙂
      Er så enig med deg, det er hyggelig å smile, dessuten er et smil gratis :).
      Liker også mottoet ditt “Alt ordner seg”, der er mye i de ordene der. Nå vil jeg sende masse ros for at du svarer leserne dine, det er å vise respekt:). Jeg leser en annen blogg innimellom, hvor jeg av og til har spurt om bl.a. kakeoppskrift, interiør etc, men får ingen svar. Trodde det var viktig for bloggere å svare, men for denne bloggeren er det visstnok ikke det. Regner med man mister faste lesere pga det? Vel, det er vedkommendes valg, der er ihvertfall ingen tvil om at din blogg er min favoritt:).
      Ønsker deg en fortsatt flott dag uansett hva du måtte finne på å gjøre i dag:)
      Klem <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg