ALLE DAGER ER LIKE

Det var flere som stilte seg spørrende til denne “fredagsfølelsen”, som jeg skrev om i går. Jeg kan fortså hva dere mener. Dagene mine består jo stort sett av det samme i ukedagene som i helgene og feriene. Jeg står opp så tidlig som jeg klarer, spiser frokost, svarer på mailer og kommentarer og drar på trening. Noen dager har jeg møter eller avtaler, andre ikke. Jeg gjør som jeg vil og prioriterer alt det morsomme og spennende så langt det går fremfor det kjedelige og forventede.

I og med at Ulrik ikke har fri hver helg, så hender det også at vi utsetter helgen til han kommer hjem. Noen ganger avlyser vi den til og med. Det blir bare naturlig i forhold til det livet vi lever. Helgefølelsen kommer altså ikke hver fredag og lørdag, men en gang i blandt. I går kjente jeg den og det var utrolig hyggelig. I dag derimot kunne det like greit vært mandag igjen. I hvertfall hvis vi ser bort i fra all den isen jeg har spist. Hehe! Det ville jeg jo ikke ha gjort på en vanlig ukedag. Noen forskjeller er det jo, spesielt i forhold til kaloriinntaket. Det er stort sett høyere i helgene.

Jeg kjenner at jeg trenger noe mer å henge fingrene i fremover. Det hadde ikke vært dumt med et lite prosjekt ved siden av bloggen. Hva det blir er ennå usikkert, men jeg er på saken.. Har dere noen gode forslag? Ulrik er dessverre ikke helt i form i dag heller. Men han er litt bedre, så i stedet for en rolig hjemmekveld, blir det en rolig utekveld med sushi date og filmen “Bølgen” på kino. Jeg har hørt mye bra om den. Håper ikke jeg blir skuffet. Kvalitetstid med mannen er uansett aldri skuffende. Det er faktisk det beste jeg vet. Bare han og meg ♥ 

 

31 kommentarer
    1. Så utrolig pen du var på det bildet!✨🙌🏼
      Bølgen er veeldig bra, var ganske skeptisk siden den var norsk, men ble veldig positivt overrasket! En av de beste norske filmene jeg har sett! Minner meg litt om “The Impossible,” men er absolutt ingen kopi.

    2. Koselig! Og så fint bilde av deg 🙂 håper dere har det fint uansett om helgefølelsen er der eller ikke:)

    3. Hei:)
      Så fint bilde av deg:) Bølgen har jeg oxo lyst til å se:)
      Hvor er den fine skjorten din og skjerfet fra?!
      Karoline

    4. Hva gjør du til vanlig da, er det kun bloggen som er jobben din ? JObber du ikke et annet sted også ? Tjener du greit på bloggen til å kunne klare deg ?
      Ha en flott dag !

    5. Hei Julianne 🙂
      I innlegget ditt her, så nevner du at du kunne tenke deg å starte et lite prosjekt ved siden av bloggingen. Er sikker på du har en del ideer selv, tenkte allikevel å komme med noen forslag. Du har mye kunnskap rundt klær, make-up & trening i tillegg til alle de flotte bildene du deler med oss og steder du har besøkt.
      Hva med et “Fashion & Treningsprosjekt”? En liten guide i bokform, der du f.eks skriver om fashion/hvordan kombinere ulike antrekk og tilhørende måter å sminke seg på? Og i den andre delen; trening & øvelser for å komme i form, samt hvilket kosthold som er bra?
      Et annet forslag er et prosjekt hvor du f.eks kan ha innsamling en gang pr.mnd av klær fra venner og andre, som gis til de som ikke har anledning til å investere i så mye klær? Hvor målgruppen er f.eks alenemødre, uteliggere etc. Å starte et prosjekt er nok en investering i seg selv, men som du helt fint klarer:).
      Et siste forslag er et reiseprosjekt hvor du lager en liten guide med beskrivelse fra de land og steder her hjemme i Norge som du og Ulrik besøker; en liten guide hvor du kan anbefale ting å se, restauranter, barer etc og hvor du kan inngå avtale som f.eks gir litt rabatt til andre som besøker stedene du anbefaler:).
      Uansett hvilket prosjekt du etterhvert starter med, masse lykke til:)
      Klem <3

    6. Karoline: Hei, Karoline! Tusen takk for det. Filmen var veldig bra. Anbefaler deg å se den!

      Skjorten er fra Bik Bok. Kjøpte den tidligere denne uken 🙂

    7. Karoline: Hei, igjen! Jeg har arvet skjerfet av mamma. Hun er som meg og klipper av alle lapper på plagg, så jeg vet dessverre ikke hvor det er fra.

    8. Tove: Hei, Tove! Tusen takk for gode innspill. Jeg likte spesielt det siste forslaget ditt. Vi får se hva det blir til. Ha en fin kveld videre! Stor og god klem til snille deg <3

    9. Hei:-)
      Bare hyggelig, ha en fin kveld videre du også 🙂
      Klem tilbake og tusen takk for fint kompliment <3

    10. Ta en utdannelse. Utnytt posisjonen din som formidler til noe MER enn sminke og klær. Lær et yrke, jobb i en barnehage, reis jorden rundt. Du bør i verdens rikeste land og har muligheter 90% av jordas befolkning bare kan drømme om. Grip sjansen til å gjøre en forskjell. Du kan velge om du vil bruke tiden din på betalt navlebeskuelse eller om du vil være en som gjør ting bedre. Lykke til.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg