KREATIVITET KAN IKKE KJØPES

Hei, dere! Takk for alle de herlige tilbakemeldingene på gårsdagens innlegg. Smilet var stort da jeg gikk gjennom kommentarfeltet på morgen i dag. Snille dere! Jeg er heldig som får så mye støtte ♥

I dag har jeg gravd frem noen gamle plagg i skapet. Kjolen og ponchoen er flere år gamle, mens støvlettene er nye i år. jeg liker å mikse gammelt og nytt. Før var jeg mye flinkere til det, da budsjettet var strammere. Kreativitet kan ikke kjøpes. Det er helt sikkert. Du kan ha hvor mye penger du bare vil, men likevel ingen gjennomført stil. Jeg vet om et par slike mennesker, med garderober en annen kan drømme om. Det klør i hendene mine etter å hjelpe de med sammensetting og fargebruk. Jeg er absolutt ingen ekspert, men noe kan jeg. Når jeg ser på gamle antrekksbilder av meg selv fra før jeg begynte å blogge (til Instagram osv) så blir jeg mektig imponert. Jeg blir imponert over alle de forskjellige kombinasjonene jeg klarte å lage ut av få plagg og stramt budsjett. Jeg fant alltid noe passende å ha på meg, uansett anledning. I dag bruker jeg mer penger på klær og har derfor større garderobe og flere muligheter, likevel føler jeg aldri at jeg har noe å ha på meg. Er ikke det rart? Kanskje jeg skal gjøre et eksperiment for meg selv å se hvor lenge jeg kan gå uten å kjøpe meg noe nytt? Hehe! Det hadde vært både lønnsomt, fornuftig og meget interessant. Vi får se.

Over til noe annet..I morgen er dagen kommet. Ulrik skal ta hårtransplantasjon! Jeg er nesten like spent som han. For dere som vil kan følge han og hele prosessen på Snapchat, mrulriknygaard. Han har blitt en ivrig snapper i det siste og har lovet flere bekjente som ønsker å ta den samme behandlingen å oppdatere gjennom hele morgendagen, så dette blir gøy! 

Ha en fin mandag videre, alle sammen! Vi blogges ♥

Kjole: Dapper/ Poncho: Stene R/ Støvletter: Nelly 

Photos: @mrulriknygaard

13 kommentarer
    1. Hei
      Jeg kjenner deg ikke, men er en bekjent av Ulrik. Jeg er ingen bloggleser heller, men ser innom denne av og til når Ulrik poster noe på Face.
      Må bare si at du får ufortjent mye pes, det fra en som ikke vet hvor mye andre bloggere får. Og må si at du er en harding når du ikke sletter og lar bare ting stå. Det gir respekt, selv om jeg langt fra er enig (eller bryr meg) i det du skriver om.
      Håper det meste preller av, er vel en del av jobben.
      Er som sagt inne og leser sporadisk, og ser frem til å se Ulrik får tette igjen Nordjorden(e) 🙂
      Ha en fortsatt trivelig dag !

    2. El Classico: Hei. Så hyggelig at du la igjen en kommentar. Ulrik kommer med nytt blogginnlegg denne uken. Dersom du har snapchat, så kan du følge hårtransplantasjonen i morgen (mrulriknygaard).

      Jeg klarer heldigvis å ignorere det meste av nedlatende kommentarer, men noen tilbakemeldinger treffer mer enn andre. På godt og vondt 🙂

      Ha en fin dag og uke videre!

    3. Hei Julianne 🙂
      Så stilig antrekk, det likte jeg veldig godt og så er det så kult at du mikser nytt og gammelt.
      Hvilke antrekk trives du best i ? Antar at når du har en avslappende dag hjemme, så er det joggedress som foretrekkes. Om du skulle stylet ei annen som trives best i tights eller jeans, t-shirt og cardigan…….. Hvordan ville du stylet henne? Er sikker på du er flink til å hjelpe andre som trenger råd om kombinasjoner:-)
      Ha fortsatt en flott dag 🙂

    4. Nydelige Julianne! Fast leser her – og må si jeg får mer og mer sansen for deg. Hold fast ved selvtilliten din, den er gull verdt. Og du ser utrolig bra ut. At noen kan kommentere at du har for mange kilo er for meg helt utrolig å høre. Stå på! 🙂

    5. Kaller du dette der kreativitet?? Du har bare vært inne på Lene Orvik sin blogg og kopiert en ootd… Pinlig!!

    6. Anonym: Dersom du hadde lest hele innlegget mitt så ser du at jeg skriver at jeg var mye flinkere til å sette sammen plagg FØR, da budsjettet mitt var strammere. Altså, jeg skryter ikke av min kreativitet per i dag. Jeg er enig med deg i at dette antrekket ikke er spesielt kreativt, men det er likevel en fin miks av gammelt og nytt.

      Når det gjelder Lene Orvik, så kjenner jeg henne godt. Hun er kjempeflink til å kle seg, men jeg kjøpte ikke disse støvlettene på grunn av henne, jeg kjøpte de i år igjen fordi jeg likte så godt de jeg hadde i brune i fjor, som var helt like 🙂

    7. Siri Thomassen: Hehe! Det vet jeg ikke, men tusen takk! Jeg er vel ikke akkurat kjent for å ha lange bein heller, men takk igjen 🙂

      Og takk for at DU leser bloggen <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg