KRØLLET OG KLAR

God lørdag, folkens! Jeg står pyntet og klar. I dag blir min kjære mormor 70 år og det skal feires i Halden. Hipp hurra for den flotte og spreke mormoren min! Jeg ser virkelig frem til denne kvelden med familie og venner. Det er mange av søskenbarna mine blant annet, som jeg ikke har sett på lenge, så dette blir koselig. Ulrik er dessverre på jobb i helgen, derfor sitter jeg på med storesøster.

Det er sjelden jeg er så usikker på hva jeg skal ha på meg som jeg var i dag. Jeg gikk fort sort, for det slår jo aldri feil. I utganspunktet er jeg en kjolejente, men i dag ble det jammen i meg bukser. Med det rette tilbehøret, store krøller og høye hæler føler jeg meg alltid pyntet likevel.

Ønsker dere en fantastisk helg videre. Følg meg gjerne resten av dagen på Snapchat –> pilotfrue ♥     



16 kommentarer
    1. tonje: Hei, Tonje. Jeg er utdannet journalist ved tidligere NKF (Nå NKH), og har i dag bloggen som min jobb 🙂

      Ønsker deg en fin søndag videre!

    2. Heisann 🙂
      Så fin du er med krøllet hår, det passer du bra 🙂
      Selv har jeg krøller, men bruker rettetang hver dag og har gjort det i mange år.
      Er det ikke typisk? De som ikke har krøller vil ha det og de som har vil ikke ha det, hehe:). Klarer ikke helt venne meg til krøllene, har prøvd, men havner i rettetangen allikevel 😀
      Håper du hadde en fin fering av din mormor´s 70-års dag 🙂

    3. Superfint hår! Kan du ikke vise oss hvordan du krøller det? 🙂
      Veldig kul blogg,. leser den ofte og blir inspirert 🙂

    4. Natalie: Tusen takk for det! Jeg har tapeit extension fra Beauty House Oslo. Det har jeg hatt planer om å gjøre i lang tid. Til helgen kanskje? Hehe!

      Hyggelig at du liker bloggen! Kom gjerne med flere tips til innlegg 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg