VELKOMMEN INN I STUEN

Hei, dere! For en stund tilbake viste jeg dere de tre soverommene i huset. Nå er det tid for en liten omvisning av stuen. Ettersom at stuen henger sammen med kjøkkenet, så får dere se litt av det også. Her i Oslo er det skikkelig grått og trist vær i dag. På slike dager er det ingen steder jeg trives bedre enn i min egen stue, spesielt om høsten og vinteren når vi tenner masse levende lys. Det eneste problemet med dager som i dag er at jeg aldri kommer meg ut av morgenkåpen, med mindre jeg må. Hehe!

De aller fleste møblene i huset vårt er fra Interiørcompagniet, som sofaen, gardinene og spisestuebordet her i stuen. Dessverre er den butikken gått konkurs. Jeg vet ikke om det har åpnet noe tilsvarende. Butikken lå i Drammen for noen år siden. Vetrineskapet er fra Slettvoll, spisestuestolene er fra TM Design og det store eventyrspeilet i gull er spesiallaget av en glassmester i Fredrikstad. Den siste investeringen vi har gjort i stuen er det nye hvite stuebordet i marmor. Bordet bestilte vi på Voga for noen måneder siden. Jeg har lenge ønsket meg et bord i marmor og synes dette passet helt perfekt inn i stuen. Dessuten bare elsker jeg de grå detaljene, som tar igjen fargene på kjøkkenet som er fra Sigdal og flisene på kjøkkenet som er fra Right price tiles. 

Si ifra hvis dere lurer på noe mer. Vi blogges ♥




15 kommentarer

Siste innlegg