ET STED GÅR GRENSEN

Jeg vet ikke om det er noen av dere lesere som tuller med meg eller om jeg faktisk tiltrekker meg alle disse forespørslene helt av meg selv? Jeg blir stadig spurt om jeg vil delta i det ene kleine TV-programet etter det andre. Jeg blir faktisk flau av bare av å nevne de høyt, i fall noen skulle tro at jeg egentlig har lyst til å delta. Ulrik blir like stresset hver gang. Hehe! Jeg liker å sette han ut litt ved å late som om jeg har takket ja til et eller annet crazy. Alle forespørslene jeg har fått til nå har kun vært søppel TV i mine øyne. Ikke vondt ment mot alle dere glupinger der ute som har vært med på Paradise Hotel eller lignende, men det er ikke noe for meg. En ting er å brette ut om livet mitt skriftlig her på bloggen. Det er noe helt annet å delta på diverse TV-program som ønsker å ha meg med kun for å drite meg ut. På bloggen har jeg full kontroll over hva som blir skrevet og publisert. Det hender jeg går langt over min komfortsone med ting jeg forteller dere i innleggene mine, men alt jeg skriver er likevel vært gjennomtenkt. I de aller fleste reality-program er en jente som meg dømt til å bli dummet ut. I går fikk jeg en ny forespørsel:

“Mitt namn är …….. och jag jobbar på Meter television i Stockholm.
Vi håller just nu på med en ny tv-satsning där vi letar efter människor med en intressant livshistoria och ett starkt budskap. Vi vill skapa diskussioner och samtal kring viktiga ämnen och samhällsfrågor. Vi är väldigt intresserad av att ha med en stark personlighet. Programmet vi kommer göra är svenska Big Brother”

Hör av dig om du skulle vara intresserad!”

Big Brother? Seriøst? Et sted går grensen.. 

Men nok om det. Det er lørdag kveld og tid for å hygge seg, ikke irritere seg. I kveld blir det en tur ut med Ulrik og noen venner av oss. Vi blogges mer i morgen ♥

14 kommentarer
    1. Også big brother av alle ting. Etter 2 sesong av bb sluttet jeg å se på, ble båre for dumt og kleint akkurat slik paradis hotell er. Skulle jeg vært med på noe, så måtte vel det vær 71 grader nord, hadde vært gøy å sett hvor langt jeg kom 😉
      Ha en fin kveld, god natt 🙂

    2. Nekter å tro at noen vil ha deg med på TV . Du er jo en altfor gammeldags og konservativ husmor fra femtitallet! Men kanskje big brother hadde passet fint, da kan du jo være inne i huset…

    3. Det høres veldig rart ut ettersom det er Endemol som produserer Big Brother og ikke noe som heter Meter oooog fordi castingrunden er over for lenge siden.

    4. Rakel: Jeg aner ikke noe om noen av disse TV-selskapene. For alt jeg vet kan flere av de forespørslene jeg har fått vært falske. Samme foret er helt uaktuelt uansett 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg