BLOMSTER TIL BRYLLUPET

Hei, dere! I dag har jeg vært i møte med Blomsterpikene for å planlegge blomster og annen dekorasjon til bryllupet. Slottet vi skal gifte oss på tar seg av mye, men ikke det viktigste som brudebuketten og alt i kirken. Det må vi derfor fikse selv. Jeg ønsker jo at både Ulrik, forloverne og brudepikene skal bære noe flott som signaliserer at de tilhører meg. Blomster er virkelig noe av det vakreste jeg vet. Store og små, fargerike og klassiske. Alt er flott til sitt bruk. På den store dagen går vi for kremhvit og noe lys rosa. Det blir så flott! Brudebuketten min er noe utenom det vanlige. Den minner om alt annet enn en bukett. Hehe! Det er kanskje ikke så rart ettersom at den blir skreddersydd etter mine ønsker og selvfølgelig temaet vi har for bryllupshelgen. Jeg gleder meg til dere får se den!

I natt drømte jeg faktisk om den store dagen. Det var langt ifra en fin drøm. Alt som kunne gå galt gikk galt. Det var rett og slett et skikkelig mareritt. Jeg forsov meg, hun som skal hjelpe meg med sminke og hår hadde glemt meg, jeg kom en time forsent til kirken og Ulrik stilte meg spørsmålet utenfor kirken: “Skal vi virkelig gjøre dette”? Akkurat som om det var tidspunktet for å trekke seg. Og hva gjorde han egentlig utenfor kirken sammen med meg? Han skal jo ikke se meg før jeg går oppover alteret. Huffamei! Jeg håper og tror at alt går som det skal. Med all denne planleggingen så er jeg egentlig ikke stresset. Det er bare så ekkelt med slike mareritt. De føles noen ganger så virkelige..Det var derfor godt å starte dagen med blomster og inspirasjonsbilder, som fikk meg på gode tanker igjen ♥ 




13 kommentarer
    1. Linda Taylor: Jeg synes alt som har med bryllupet å gjøre bare er gøy. Dessuten har jeg tiden til det, noe ikke Ulrik har. Han får være med på det han har lyst til av avgjørelser, men liker at jeg tar styringen 🙂

      Det stemmer at han er på jobb i dag ja.. Morsomt at du så han! Han jobber 5 dager på og 4 dager av. Ha en fin dag viere du også, Linda <3

    2. Ada: Det er Ulrik og jeg sammen som står for alle kostnader rundt bryllupet. Et bryllup er som regel ikke billig.. Vi har valgt å gjøre mye ut av markeringen, mens andre velger å gjøre mindre. Det er jo opp til hvert enkelt brudepar. Personlig synes jeg man bør vente med å gifte seg dersom man ikke har råd til det bryllupet man ønsker seg. Men det er min mening 🙂

    3. Hehe, hoffdå, heldigvis berre en drøm. Når det ekte kjem så går alt på strak linje og heilt fint trur eg nok, koslig å lese om forberedelsane:) Dåke e så fine ilag<3
      Eg synst foresten bloggen din e utrulig bra, skjønna ikkje koffor du ikkje berre ligge heilt øverst på toppen, det hadde du fortjent:) Du blogga om så masse bra, ærlig og morsom, og fryktelig søt!:) Eg må liksom berre innpå for en daglig dose pilotfrue, hehe, man blir i godt humør av deg:)

    4. Susanne: Hehe! Ja, heldigvis! Tusen takk for det <3

      Så utrolig hyggelig at du liker bloggen! Jeg blir i godt humør av kommentarer som dette 😀

    5. Åh, så gøy å begynne med forbredelsene! Blomstene er jo et viktig element i det hele. Lykke til med valgene. OG NYT det. Selve dagen går så alt for fort. Så viktig å nyte forbredelsene maks:-)
      SMIL A.

    6. Norwegian Cupcake: Ja, det er veldig gøy! Helt enig. Blomster er utrolig viktig på en sånn dag. Tusen takk for det 😀

      Ha en fin uke videre!

    7. Blomsterpikene lagde min brudebukett. Jeg ga de frie tøyler bortsett fra at jeg ville ha et par mørke burgunder calaliljer i den. Den ble absolutt fantastisk og verdt hver eneste lille krone 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg