FØLER MEG HELDIG

Ulrik er hjemme, det er fredag og solen skinner! Dette blir en fin helg. Snart kommer familien til Ulrik på besøk. Vi skal kose oss sammen helt til mandag. Jeg elsker slike familiehelger og føler meg heldig som har så mange herlige mennesker rundt meg.

Huset er nyvasket med friske blomster på bordene og kjøleskapet er mildt sagt fullt. Med andre ord så er alt klart for besøk av svigermor og svigerfar. Hehe! Både Ulrik og jeg har en tendens til å overdrive innkjøpene når vi ber inn gjester. Det er jo så hyggelig å stelle i stand for andre, spesielt for svigerfamilien min som jeg er blitt så glad i! Her er det ingen som skal mangle noe.

I kveld blir det grilling med masse godt tilbehør. Jeg ser nå at tiden løper fra meg og må derfor komme i gang med maten.. Ha en fin fredag videre, alle sammen! Vi blogges ♥





5 kommentarer
    1. det er ikke så lenge siden jeg begynte å lese bloggen din, så jeg vet ikke så mye om deg. ulrik ser litt eldre ut enn deg. kan jeg spørre hvor gammel han er i forhold til deg?

    2. Jeg var 19 år, mannen min 29, da vi ble sammen. Vi har nå vært gift i 10 år og sammen i 20 år❤️Vi har aldri merket noe til aldersforskjellen. Ett forhold blir hva man gjør det til, uavhengig av alder😊

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg