FRUE PÅ FARTEN

Hele denne mandagen er satt av til en god venninne fra Fredrikstad. Jeg måtte derfor fyke avgårde tildlig på morgen i dag for å gjøre unna noen småting, trene, dusje og ordne meg før jeg hentet henne på toget. Nå har vi akkurat spist en god hjemmelaget lunsj med ferskpresset juice. Det ble kyllingsalat (bombe) og juice med eple, ingefær og spinat. Helt nydelig! Jeg tror det er min nye favoritt juice ♥

Videre planer for dagen er middag med flere av jentene og noen glass vin ute. Det er jo sååå fint vær i dag! Det skal ikke mer til enn noen solstråler for å få meg i godt humør, og jentene da. Det er ingenting som slår en skikkelig jentekveld ute med god mat og drikke. Jeg har som sagt bare slappet av hele helgen med min kjære, så noen glass vin i dag er vel fortjent. Litt ulikt meg å starte uken slik, men det føles likevel bra. Jeg prøver å være flink til å møte jentene når Ulrik er på jobb. Nå er han faktisk borte helt til torsdag. Disse dagene skal derfor benyttes til å møte alle venninner som jeg ikke har sett på en stund. Kaffedater, lunsjer, middager og litt jobbing da såklart.. Dette blir en fin uke!  

Følg meg gjerne på Snapchat (pilotfrue) for hyppigere oppdateringer. Jeg har blitt ganske ivrig der.. Hehe! 


Topp: Nelly/ Skjørt: Nelly/ blazer: Mango/ Sko: Blizz/ Veske: Yves Saint Laurent

16 kommentarer
    1. Hei så fint antrekk! Likte den røde jakken sammen med den fine YSL vesken! Hvor er det du har kjøpt den vesken egentlig? Får man kjøpt sånne vesker i Norge?
      Håper du får en fin uke 🙂

    2. Hei! Elsker bloggen din, og utrolig morro at du byr så mye på deg selv og sier dine meninger.
      Hva er du utdannet som, og hva jobber du med/ har jobbet med? 🙂 er du hjemmeværende? Uansett, kul blogg og stå på. Gleder meg til å lese mer om bryllupet 🙂

    3. Høres bra ut å sette av tid til venninner. Selv hadde jeg ikke klart meg uten samboeren såååå lenge.

    4. Anonym: Hei, du! Så hyggelig at du liker bloggen 😀

      Jeg er utdannet journalist fra tidligere NKF (nå NKH) og har jobbet som frilans journalist i blant annet Kvinneguiden og IN-magasinet. I dag er det bloggen som er jobben min. Mer bryllup snakk kommer 🙂

    5. Siren: Tusen takk for det, Siren! Jeg synes det passet godt sammen selv. Vesken er fra Høyer på Egertorget :-)¨

      Ønsker deg en fin uke videre 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg