NAKENTROLL

Jeg trodde jeg slapp billig unna i forhold til dette med å motta bilder av diverse fremmede kroppsdeler. Der tok jeg feil. Nylig ble jeg minnet om denne “annet-boksen” på Facebook. Har dere sjekket den før? Mange vet ikke en gang at den eksisterer. Du finner lenken “annet” i svak gråtone helt øverst når du er i innboksen din. Jeg anbefaler deg å utforske denne boksen alene, da det fort dukker opp mye rusk og rask fra fortiden. Hehe! 

Hva er det som foregår i hodet på menn som sender bilder av penisen sin til unge jenter som meg? Det må være noe alvorlig galt. Jeg kan ikke forstå hva de får ut av det. Jeg synes det bare er ekkelt og skremmende. Det var nettopp dette jeg fryktet da jeg opprettet snapchatkontoen min for en stund siden. Jeg har heldigvis ikke opplevd noe lignende der enda, men dersom det forekommer så sletter jeg bare hele greia. Enkelt og greit. For dette vil jeg ikke være med på. Tanken på at det blir et problem gjør meg kvalm. 

Til alle nakentroll der ute: Jeg er forlovet og har ingen interesse av noen andre menn en min egen mann, Ulrik. 

16 kommentarer
    1. Tror det rett og slett er mangelen på intelligens og ikke minst et stort underliggende problem. Opplevd dette selv. For meg virker det ut som om de vil ha en slags godkjennelse av at de har en bra, ja. Selv synes jeg også det er kvalmende og ekkelt. Slikt hører til i privatlivet..

    2. Hei 🙂 på snap kan du sette på en innstilling hvor du bare mottar snaps fra de du selv har lagt til på din venneliste. Da slipper du stortsett kjønnsorgan-snaps.om du ikke har venner som liker å dele da 😉

    3. Dessverre finnes det mange ekle menn. Kanskje de forventer å få noe tilbake?? Isåfall kan de bare glemme det.
      Ha en fin dag videre 🙂

    4. “Unge jenter som meg” ?? Du er jo ei voksen dame!! Det er jo heller jenter på 17-18 år som blir kallet fo “unge jenter” og ikkje kvinner på godt over 20 år..

    5. Det vil dessverre alltid være slike nakentroll som sender ekle bilder. Håper du unngår dette i fremtiden!
      Tragisk at de to over her kan påstå dette om Ulrik. Stå på Julianne og hev deg over disse idiotiske påstandene. 🙂

    6. Hvorfor slettet du kommentarene over? Det var hvertfal fra min side en helt sann og ærlig kommentar. Takler du ikke sannheten og prøver du å beskytte de du kjenner selv som gjør det du ikke liker andre skal gjøre mot deg? Ung jente som deg? Som er sammen med en eldre mann som han…. Jaja. Vær
      Ærlig med deg selv og innse sannheten

    7. Ragnhild Lund: Hei, Ragnhild! Du har nok rett i det. Anngående de kommentarene, så klarer jeg fint å heve meg over de. Det gjør Ulrik også. De skulle egentlig ikke ha blitt godkjent her i kommentarfeltet, men ble det ved en feiltakelse. Jeg godkjenner vanligvis ikke når folk skriver nedlatende om Ulrik eller andre jeg er glad i. Dersom kommentaren handler om meg så godkjenner jeg det aller meste 🙂

      Ha en fin søndag videre!

    8. Anonym: De kommentarene som handlet om Ulrik ble godkjent ved en feiltakelse. Jeg godkjenner i utgangspunktet ingen nedlatende kommentarer som handler om andre enn meg selv. Spesielt ikke de menneskene jeg er glad i. Dette er min blogg og derfor er det jeg som setter de grensene. Ingen andre.

      Innse hva for noe? At Ulrik har datet jenter før han traff meg? Det er da for guds skyld bra.. Unnskyld meg, men dette blir for dumt.

    9. MC: Okei.. Det visste jeg faktisk ikke. Nå har heldigvis ikke dette blitt et problem på snapchatkontoen min enda, kun på Facebook. Men takk for at du sier ifra 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg