DET BESTE MED Å VÆRE ALENE HJEMME

Hei, fininger! Jeg har sendt mannen avgårde på jobb igjen og er klar for en helg med mye moro, men først en etterlengtet hjemme alene kveld. Jeg bare elsker slike kvelder! Det høres kanskje rart ut, men det jeg liker ved å være alene hjemme er at jeg kan gå rundt kledd i joggetøy uten at noen bryr seg, med sminkerester fra dagen før og håret til alle kanter. Jeg digger at jeg kan se episode etter episode av favorittserien min, spise akkurat det jeg vil når jeg vil og bare kose meg. Ingen krav til middag meg her eller kveldsmat meg der. Jeg er spiser når jeg er sulten og da er det som regel ikke noe som ligner på et fullverdig måltid. Stuebordet dekkes av altfor mye godt. Det ser ut som om en ubesluttsom tenåring har slått seg løs, eller en slik dagen derpå meny. Hehe!

Jeg stortrievs i mitt eget selskap. Det er jeg veldig glad for i og med at Ulrik sover mye borte. Jeg savner han såklart i det han går ut døren, men savnet kjennes bare godt. Planen videre for kvelden er å se ferdig den siste sesongen av Pretty Little Liars som er lagt ut på Netflix. Flere enn meg som er hektet på denne serien? Jeg fikk forresten sååå mye fint i posten i dag! Bestilte en del klær og sko i forrige uke og alt falt i smak. For de av dere som følger meg på Snapchat (pilotfrue) har jeg lagt ut en liten video av herlighetene. Jeg kommer definitivt til å bruke noe av det i morgen. For i morgen skal jeg pynte meg skikkelig. Det gleder jeg meg til!

Ha en fin helg, alle sammen! Stor klem fra “sjefen over fjernkontrollene” denne fredagskvelden ♥ 


11 kommentarer
    1. Syns det er så koselig å følge med på snapchaten din! Så ut som du hadde fått mye fint av nye klær 😀 Jeg elsker pretty little liars, det er veldig spennende! har sett alt som har kommet ut og gleder meg til neste sesong!
      Er deilig å være alene hjemme når man kan se på akkurat det man vil på tven! God helg 🙂

    2. Jeg sjekket nå nettopp,det står at “du er min venn” der,men….. jaja,fint lite og gjøre noe med:) og du? Kan du vennligst slett min forrige kommentar,da full e-post adr kom fram.
      På forhånd takk!
      Klem fra fast leser:)

    3. Bente: Hei, igjen. Jeg er ganske ny på dette snapchatgreiene.. Mulig jeg har trykket noe feil. Din forrige kommentar er slettet 🙂

      Stor klem tilbake!

    4. Hei Julianne, fin blogg du har. Jeg er så gammeldags at jeg ikke kan så mye om netflix, litt flaut å innrømme kjenner jeg;)
      Kunne du lage et innlegg om netflix for sånne etterhengere som meg?
      God helg! 🙂

    5. Anonym: Hei, du. Det er ikke så mye å kunne igrunn. Det eneste du trenger å gjøre er å registrere en profil på Netflix.com, så kan du se hvor mange filmer og serier du ønsker hver dag. Det koster ca 100 kroner i måneden bare. Absolutt verdt det 🙂

      Ha en fin søndag videre!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg