GØY PÅ VANNET

Etter å ha sett værmeldingen for denne uken utsatte vi hverdagen litt til. For å være ærlig så synes jeg alle skoler burde gjort det samme. Det er jo helt på trynet å kaste bort de siste solstrålene vi får i år på å være inne. Er dere ikke enige? Med så mye dårlig vær vi har ellers om året i dette landet, så er det nok av dager vi kan hente oss inn igjen på både jobb og skole. Jeg satser i hvertfall på et stort skippertak til neste uke..

I morgen blir det ut en tur igjen. Denne sensommeren kommer bare såå godt med! Det finnes ikke noe hyggeligere enn reker og vin på sjøen med gode venner. Brunetten på bildene under er forresten forloveren min, Pia. Vi har vært bestevenninner siden barneskolen og er det forsatt den dag i dag. Det høres kanskje litt barnslig ut å kalle hverandre “bestevenninner” i en alder av 25, men det kommer vi nok til å kalle oss for helt til vi blir gamle og grå. Hehe!

Pia flyttet nylig hit til Vinderen sammen med sin samboer. Tror dere jeg ble glad? OM jeg ble! Nå bor vi bare en liten gåtur fra hverandre. Det er spesielt hyggelig for meg som er mye alene hjemme, når Ulrik er ute og flyr. Jeg trives som sagt godt i eget selskap, men jeg trives aller best med Pia ♥














16 kommentarer
    1. Så koselig:) Ja sommeren bør nytes når den er her. Jeg er hjemme i mammaperm og nyter så absolutt solen, nå når jeg kan:)

    2. Tenk om du hadde styrt landet, tenk hvor mange smarte folk vi ville fått som går ut fra skolen osv. Utsette skolestart osv faktisk!
      Veldig pen hun bestevennen din 😉 Blir vel en sånn Kate / Pippa når du gifter deg 😉 Der fikk jo Pippa all oppmerksomheten 😀

    3. Sommeren bør absolutt nytes, I’m stucked inside 🙁 Jeg elsker også sjøen 🙂
      Jeg har også en venninne jeg kalle bestis, sånn er det bare 🙂
      Ha en super dag 🙂

    4. Enig i at venninna di var pen. Pass på så hun ikke tar all oppmerksomheten fra deg i bryllupet ditt 😉

    5. Anonym: De aller fleste tar ikke skade av litt fravær på skolen, kjære deg. Pia er vakker, ja. Hun fortjener all den oppmerksomheten hun får. Hehe 😀

    6. Anonym: Hun fortjener som sagt all den oppmerksomheten hun får. Jeg unner henne det beste og er ikke en smule bekymret 🙂

      Morsomt at dere sammenligner oss med de kongelige da. Den kan vi leve lenge på 😉

    7. Venninnen din er pen ja, men du er langt ifra noe dårligere du 🙂 og ingen kommer til å stråle mer enn deg i bryllupet <3

    8. Leve lenge på at dere blir sammenlignet med en negativ opplevelse der hvor vedkommende som burde fått oppmerksomhet blir totalt overkjørt av ei annen? Det er vel ikke direkte de kongelige dere blir sammenlignet med – er situasjonen dere blir sammenlignet med. Snakk om dårlig selvinnsikt….

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg