JEG ER BARE ÆRLIG

Jeg har fått endel tilbakemeldinger på at jeg fortalte dere min lille hemmelighet om botox i gårsdagens innlegg. Noen mener jeg er et dårlig forbilde som skriver om dette, men jeg velger likevel å være ærlig som alltid. Jeg har vært åpen om alt med dere lesere helt siden jeg startet med å blogge. Hvorfor skal jeg begynne å juge nå? Dere har spurt meg om silikon, restylane osv osv, mens jeg har avkreftet alle mistanker. Det har aldri vært hemmelig at jeg bruker hairextension foreksempel, og i går fortalte jeg dere at jeg har prøvd botox i pannen for første gang. Jeg oppfordrer ingen til å ta botox, men jeg oppfordrer alle til å være ærlige. Det er jo nettopp det dette dreier seg om. Ærlighet og åpenhet rundt kropp og utseende. Du som ikke står for det du gjør er en vits i mine øyne.

30 kommentarer
    1. Jeg syns det er bra du sier sannheten, og hva du gjør med din kropp er jo din sak og din beslutning. Jeg syns du er fin uansett:) stå på, syns du har en kjempe blogg;)

    2. Jeg hører til de som syns det er “galskap” å ta botox for en ung og flott jente som deg (og er forøvrig ikke en fan av botox i det store og hele), MEN jeg tror denne typen ærlighet er sunt for oss alle. Det hersker en merkelig enighet om at man bør gjøre sitt ytterste for å se bra ut, men late som om man ikke gjør det. alt fra løsvipper, nye pupper og tannbleking serveres som at det kommer naturlig… “I woke up like this” tatt flere steg for langt. Det skaper i mine øyne mer press enn at du (og ulrik) forteller åpent om botox/hår etc.

    3. Bra du er ærlig i innleggene dine 🙂 men 24 år og botox? Er så sykt waste of money og helt totalt unødvendig, spør du meg 🙂 vær stolt av alderen din heller, du er jo så ung!!!!

    4. M: Jeg vet at det høres ungt ut å begynne med slike ting i min alder (25), men det er faktisk akkurat i midten av 20-årene man bør starte dersom man har planer om å ta botox. Jo lenger du venter, jo mer må du ta og jo dårligere blir resultatet, da rynkene setter seg/blir dypere jo eldre du blir. Jeg hadde ikke rynker, men jeg hadde markerte linjer, og ønsket derfor å forebygge og jevne ut det som var 🙂

    5. Synes du ser kjempeflott ut nå! Helt riktig at botox er forebyggende for dannelsen av rynker og bør tas før rynkene er harde og tydelige. Hvilken klinikk var du hos?
      Ps: Ikke hør på alle bedrevitende sytekjerringer. Bloggen din er en av mine nye favoritter! Stå på <3

    6. Jeg synes unge jenter som deg, ser eldre ut når de tar botox.
      Det er vel heller ikke sånn at rynkene kan utsettes med botox.

    7. Helt enig med deg! Stort av deg å være så åpen 🙂 Er så mange som lyver om at de ikke har fiksa på ting. F.eks Andrea Badendyck som lyver om å ikke ha tatt silikon.

    8. Tommel opp for ærlig innlegg Julianne! Er morsomt med slike innlegg 🙂 Som vanlig er det en gjeng bedrevitere som tror at sin personlige mening er fasit på alt, jeg syntes synd på de! Vi har alle forskjellige meninger og det skal man få lov til å ha, men å spy ut frekke kommentarer og spre kvalme gagner absolutt ingen.. Godt det finnes mennesker som deg Julianne! Stå på!

    9. Rebecca: Tusen takk for det, Rebecca! Bedrevitere finner du i alle sammenhenger. Heldigvis bestemmer vi alle over vår egen kropp og kan i utgangsounktet gjøre hva vi vil med den 🙂

      Ønsker deg en flott fredag <3

    10. Anonym: Det er veldig mange som er uærlige når det kommer til kropp og utseende, ja.. Nå vet jeg ikke noe om akkurat henne du snakker om, men jeg vet om mange andre. Håper at flere blir mer åpne med tiden 🙂

    11. Trine: Tusen takk for det, Trine! Jeg var på Beauty House Oslo. Nå vises ikke det endelige resultatet før om en ukes tid. Men jeg ser allerede en tydelig forskjell, og jeg liker det jeg ser 🙂 Hehe!

      Så hyggelig at du liker bloggen 😀 Stas å høre! Ha en flott fredag <3

    12. Ane: Jeg er faktisk litt på jakt etter en ny cocealer selv, men om jeg skal anbefale en jeg har brukt og likt, så blir det Glo Minerals 🙂

    13. Utrolig bra skrevet, Julianne!
      Jeg har lest bloggen din fast i 3-4 mnd nå, men ikke ofte jeg legger igjen kommentar, men ville bare gi deg skryt for ærligheten din, du er en stor inspirasjon kjære deg 🙂

    14. Elisabeth L: Takk for det, Elisabeth. Så hyggelig at du leser bloggen. Ekstra hyggelig er det jo også med slike kommentarer! Ønsker deg en flott helg 🙂 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg