SØNDAG PÅ SJØEN

Da var vi hjemme igjen etter nok en herlig dag på fjorden. Det ble ingen bading i dag, men både båten og vannscooteren fikk kjørt seg. Jeg kjenner meg faktisk helt utslitt selv. Det tar på å være på sjøen i to hele dager i strekk. Jeg vet ikke hva det er jeg blir sliten av, men det er vel en kombinasjonen av vind, saltvann og litt adrenalin. Det skal bli godt med en god natt søvn nå, kjenner jeg. Jeg har ikke sovet så mye denne helgen, men det spiller forsåvidt ingen rolle når man har det så gøy. Sove kan vi gjøre når vi blir gamle..Eller hva? Hehe! I morgen blir det mest sansynlig ut igjen. Det er meldt sol og vi skal som sagt benytte oss av alt det fine været som er igjen av august.    

Vi var forresten innom Villa Malla og spiste lunsj tidligere i dag. Det var et utrolig fint sted! Jeg har aldri vært der før. Har dere? Nå var vi ikke så heldige med været i dag, så vi ble sittende inne å spise. Jeg har veldig lyst til å dra tilbake en gang hvor solen skinner og vi kan oppleve uteserveringen. Den var nemlig utrolig fresh!

Hva har dere gjort i dag? ♥


8 kommentarer

Siste innlegg