WATER SPORTS

Her kommer et sent bildedryss fra sjøen. Vi har som dere ser hatt en helt super dag, med bading, grilling og vannsport. Dagens høydepunkt var definitivt å kjøre vannscooter. Det er SÅ gøy, men samtidig SÅ skummelt. Hehe! Jeg er litt pinglete med det meste som har med vann å gjøre, men jeg kommer meg for hver gang. Det handler jo bare om å bli vant til ting. Jeg liker jo fart og spenning. Det er bare noe med det vannet som gjør meg litt usikker.

Ulrik og jeg har vært barnevakt for for niesene våre i dag. To små snupper som har storkost seg på båttur. Stella (hunden min) var også med på tur i ny flytevest. Jeg fikk følelsen av å være en skikkelig storfamilie. Bare det å pakke til to barn, en mann, en hund og meg selv er jo en stor jobb. Bikinier, håndklær, vindjakker, joggedresser, flytevester osv. Ikke verst at jeg husket alt. Tante Julianne bestod første prøve 😉

Etter flere timers masing av småjentene ombord ble til og med jeg med ut i vannet. Årets første bad i Norge for min del denne sommeren. Pinlig sent? Ja, jeg vet. Det var faktisk utrolig deilig i vannet midt på dagen i dag. Jeg har planer om å ta meg en dukkert i morgen også. Dersom været holder seg reiser vi ut på sjøen igjen. Det finnes ikke mye som er bedre enn å kjøre båt på varme sommerdager. Resten av solstrålene i august skal nytes på sjøen ♥ 








Det er en god venn av oss som eier vannscooteren. Han skal faktisk være toastmaster i bryllupet vårt. Theodor heter han forresten.. Utrolig morsom kar! Dere må bare sjekke ut filmen vi tok av han. Theodor er bare helt rå når det kommer til vannsport! 

12 kommentarer

Siste innlegg