ØNSKER Å AVKREFTE RYKTENE

Det er på tide at jeg setter en stopper på dette. Jeg mottar daglig meldinger med spørsmålet: “Er du gravid?”. Nei, nei og atter nei. Jeg er ikke gravid, og planlegger heller ingen barn i forkant av bryllupet. Jeg skal innrømme at jeg begynner å bli verpesyk. Ulrik har også veldig lyst på barn i nærmeste fremtid, spesielt nå som venner av oss har satt i gang. Vi var forresten å besøkte en to-uker gammel liten jentebaby i går. Lille Sophia.. Hun var så nydelig! Jeg gleder meg til det blir vår tur, og kommer helt sikkert til å ta dere med på hele den reisen også, men først er det bryllup i fokus. Got it?

Til dere som tror at jeg er gravid: Jeg har nok bare gått opp noen kilo i sommer. Verre er det ikke. Det er sånt som skjer med mye god mat, mengder med alkohol og mindre trening enn vanlig. Helt klart verdt det, er dere ikke enige? ♥ 

24 kommentarer
    1. Hallo? Du ser ikke gravid ut!
      Men gleder meg til å lese om det også en gang 🙂 😉
      Hvordan går det med brylllups planene då? 🙂
      Gleder meg til å høre mer om det videre 🙂
      Klem 🙂

    2. Julianne du ser jo fantastisk ut! Kan ikke se noe til noen ekstra kiloer 🙂 Ha en fin dag videre 🙂

    3. Syns du ser flott ut jeg, og di ekstra kiloene syns ikke en gang:) Gleder meg masse når bryllupsdagen din er her og alle di fine bildene:) Også gleder jeg meg til den dagen det er deres tur til å bli foreldre, men ikke stress med det nå. Nå skal du bare slappe av å kose deg med bryllupsplanleggingen:)

    4. Julia Sofie: Takk for det, Julia Sofie. Hehe! Kanskje ikke de synes, men de føles. Jeg bryr meg i utgangspunktet ikke, men det skal bli godt å komme i gang treningen igjen. Det gjør noe med selvfølelsen 🙂

      Ha en flott uke videre 🙂

    5. Sofie: Hehe! Takk for det, Sofie. Jeg kan både se og føle de, men det er for all del ikke et problem. Jeg vet de forsvinner igjen så fort jeg kommer i gang med treningen 🙂

    6. Marie: Det går veldig fint med planleggingen. Jeg har tatt en liten pause fra det hele nå i ferien, men er snart i gang igjen, og jeg skal selvsagt holde deg oppdatert her på bloggen 🙂

      Stor klem tilbake!

    7. Plussmamma: Tja.. Ikke vet jeg hvorfor de spør. Føler jo ikke jeg ser gravid ut, men ville uansett få avkreftet alle rykter en gang for alle 🙂

    8. Tragisk at hvis man spiser så er man gravid, er det rart jenter sliter med selvbilde.
      Du er flott som du er, spis og vær glad. 🙂

    9. Ragnhild: Nei, det er slettes ikke rart. Jeg er heldigvis sterk, og tåler derfor slikt tull 🙂

      Tusen takk for komplimentet, Ragnhild. Du virker som en klok jente 🙂

    10. Du ser absolutt ikke gravid ut! Merkelig hva folk spekulerer i..
      Jeg så deg forresten på Fresko idag:) Fikk ikke sagt hei til deg, men hadde veldig, veldig lyst, men du gikk så fort ut. Du er så utrolig pen, liker stilen din godt!
      Du er vel godt i gang med bryllupsplanleggingen, lykke til Julianne!

    11. Thea: Hehe! Takk for at du sier det, Thea. Gjorde du? Neste gang MÅ du hilse på 😀

      Jeg er godt i gang med den ja.. Kommer snart en oppdatering til her på bloggen <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg