LETTER NECKLACE

Jeg har lenge ønsket meg et smykke med bokstaven “U”, for Ulrik. Det er så vakkert med jenter som bærer mannens forbokstav rundt halsen. Synes dere ikke? Enda en form for å vise sin tilhørighet. I mine øyne er disse bokstavsmykkene en fantastisk trend, spesielt dersom du velger en bokstav som betyr noe for deg. Jeg ble derfor overlykkelig da jeg kom over dette gullsmykket på Louis Vuitton. Enkelt og classy. Jeg har blitt så glad i enkle smykker for tiden. De tidligere statementsmykkene er lagt på hyllen. Heller flere små enn et stort, etter min mening. “U-en” passet jo perfekt sammen med “flysmykket” jeg fikk av Ulrik til bursdagen min. De forskjellige lengdene gjør antrekket mer spennende. Dersom du velger en form for utringning blir det også ganske sexy, spør du meg. Det skal sies at jeg ikke går med slike utringninger i hverdagen..Kun til fest ♥


Necklace: Louis Vuitton

Photos: @mrulriknygaard

28 kommentarer
    1. Kjempe søtt men dårlig ordvalg angående å tilhøre noen med tanke på de andre kontroversielle greiene du har komt ut med men jaja gjør deg rikere og mer spennende og da

    2. Helt enig! En bokstav rundt halsen, som er bokstaven til din kjære er så flott! Enig med deg at lengdene var perfekte i forhold til hverandre. Og ja, det blir småsexy med en utringning. Rett og slett perfekt for de dagene du skal pynte deg litt ekstra for en fest 😀
      Gratulerer med et veldig fint og flott smykke <3

    3. Det ble veldig fint sammen 🙂
      Jeg har min samboer sin bokstav rundt halsen også! Synst det er en viktig ting 😉 Hehe
      Det er utrolig fint! 🙂
      Klem

    4. Anonym: Merket meg med telefonnummer også? Nå kjøpte jeg faktisk dette smykket til meg selv, da JEG synes det er en søt greie. Utrolig hvor mye tullete kommentarer det blir av et lite bokstavsmykke..

    5. Sissel: Ulrik og jeg er forlovet. Det vil si at han tilhører meg, og jeg tilhører han. I mine ører høres det helt riktig ut, ikke minst romantisk.

    6. Det virker som om du lever i en slags boble, sammen med Ulrik.
      Du virker som en person som aldri har måttet jobbe for noe du skal ha, alt blir servert på gullfat. Det kan jo kanskje ha noe med at du er en golddigger, som tidligere har pult rundt på rike mannfolk for å “tjene” på det. Godt du fant deg en rikmann, slik st du kan leve i prinsesse bobla de.

    7. Daniella: Hei, Daniella. Nå er faktisk ikke det du skriver her tilfelet, da jeg alltid har jobbet og stått på. Til din informasjon kjøper jeg klær, sko og stort sett det jeg ønsker meg med mine egne opptjente penger, som dette smykket foreksempel 🙂

    8. Kjempefint!!
      Syns begge smykkene viser at du er stolt over å være Ulrik sin og det er ikke noe annent enn søtt og romantisk 🙂
      Ha en fin dag

    9. Så fint smykke Julianne ! 🙂
      Jeg synes det er kjempefint når en person velger å ha bokstaven til sin kjære i et smykke, øredobber e.l. Selv har jeg et sølvsmykke med forbokstaven til min kjære, har brukt det nesten hver dag i 2,5 år og tar det omtrent aldri av! Personlig synes jeg det er en fin “statement”, også vet jeg at min kjæreste setter veldig stor pris på det 🙂
      Ha en flott dag !

    10. Enig at det er en veldig fin trend, men er i mot måten du uttrykker deg på. Tilhørighet? Du tilhører da deg selv og ikke Ulrik. Jeg synes det er fint å kunne ha noe som minner deg om de du elsker, men ordlaget ble litt vel forrige århundre og anti feministisk i mine øyne selvom det sikkert ikke var din intensjon.

    11. Dette er hennes måte å uttrykke seg på, men det går faktisk an å tenke seg til hva hun mener. Ikke at hun er et dyr som han eier. Blir helt flau over dere som kommenterer slik.
      Syntes bare det er søtt og romantisk at noen har slike smykker 🙂 I og med at dere er forlovet så tilhører dere jo hverandre og faktisk 🙂

    12. Andrea: Takk, Andrea. Godt at noen forstår. Jeg skjønner ikke hvorfor flere her skal lage så mye mye negativt ut av noe som KUN var hyggelig ment 🙂

      Alle par tilhører jo hverandre. Jeg hadde bltt veldig skuffet dersom Ulrik ikke ville vise til andre at han tilhører meg..

    13. Emma: Hvor var jeg da ordet “tilhørighet” ble stemplet som et negativt ord? Det å tilhøre hverandre er jo bare en del av livet, med mindre du ønsker å leve alene.

    14. Cecilie: Så romantisk! Jeg har brukt smykket jeg fikk av Ulrik til bursdagen min i april omtrent hver dag siden jeg fikk det.

      Hyggelig at din kjære setter pris på det. Jeg ser at Ulrik gjør det samme 🙂

    15. Er så lei av det feministiske maset om hvordan ting skal være i et forhold. Jeg er slik som deg Julianne, veldig tradisjonell (feks gleder jeg meg til å ta min forlovedes etternavn), og ser ikke problemet med et smykke som viser “tilhørlighet”. Helt idiotisk at man ikke kan gjøre det uten at feministene skriker av hull hals?! Det er ingen som blir undertrykket her.. gahd!

    16. Søtt! Selvom jeg og reagerte på at du ordlegger deg litt annerledes, så skjønner jeg jo hva du mener.
      Vil og ha sånn 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg