BEACH LOVE

Jeg har jobbet hardt med brunfargen på stranden i dag, og ser allerede en tydelig bikiniskille. Det å bli brun er alltid like stas for denne jenta. Dessuten bare elsker jeg late dager som dette, med soling, bading, lunsj ute og masse fruktige drinker. Mmmm! Dette kan jeg leve med noen dager, kjenner jeg. Hehe! Hvordan er været hjemme i Norge? Jeg hører rykter om pledd og fyring i peisen, så tror vi valgte rett tidspunkt for denne lille sommerferien. Litt flaks skal en ha.. 

Jeg brukte en av mine favorittbikinier fra Victorias Secret i dag. Denne bikinien har jeg nå hatt i tre år. Jeg kjøpte den i Dubai på jentetur, husker jeg. Det er helt sprøtt hvor glad jeg blir i de bikiniene.. Tiden er nok egentlig inne for å bytte den ut, men jeg får meg bare ikke til å kvitte meg med den. Nok et i-landsproblem..

Nå skal vi ut for noen drinker i Puerto Banus før vi tar kvelden. Vi blogges mer i morgen ♥ 



12 kommentarer

Siste innlegg