DEN PERFEKTE KOSEKVELD

Det er ingen tvil om at det var STOR gjensynsglede da denne karen kom hjem i dag. Stella og jeg har kjempet hver for oss om mest oppmerksomhet siden han kom inn døren. Hehe! Nå ligger vi som dere ser å koser oss med to skjeer i en isboks. Mmmm! Kvelden startet med sushi takeaway, masse godteri fra taxfree og nå blir det film og mer kjærestekos. Den perfekte kosekveld i familien soon to be “Nygård”. Vi har begge hatt det bra hver for oss noen dager nå. Ulrik i Gotland og jeg i Oslo og fredrikstad. Likevel har vi jo det såklart aller best når vi er sammen. Det føles derfor veldig godt å ha Ulrik hjemme igjen, ikke minst å vite at vi skal tilbringe en hel uke sammen. Bare vi to. Det gledes ♥




16 kommentarer
    1. Alltid like kjekt å lese bloggen din! 🙂
      Du har en utrolig søt hund! Hvilken rase er det ?:)
      Ha en fin uke som kommer :):)

    2. Hei. Tenkte det var på tide at jeg skrev en kommentar på bloggen din. Vil bare si deg noe. Jeg har lest blogg i 5 år nå, og det er en av mine daglige rutiner. Har 5-7 blogger jeg er innom fast hver dag, men Sophie Elise sin har jeg vært innom hver dag siden jeg startet og lese blogg. Jeg er vel over gjennomsnittlig glad i og lese blogg, og det får meg til og slappe av, og er et av mine dagens høydepunkt. Jeg har lest de samme veldig lenge, og for kansje et halvt år siden begynte jeg og lese din. Nå er vel du den flinkeste og beste jeg vet. Har alltid sett på topplisten for og finne nye og lese fast, men har egentlig aldri blitt spesielt glad nok i noen. Det jeg liker veldig godt med din blogg er at du tar bra bilder, legger ikke ut for mange eller for få, du skriver veldig positivt, og det smitter over. Du virker som en utrolig vennelig person. Du har og et mer spesielt utsende, men på en veldig positiv måte. Du har et utrolig vakkert utseende. Det må jeg bare si. Jeg liker veldig godt måten du er så sofistikert på, feminin og skjønn. Jeg liker veldig godt outfitene dine, og dine tanker om ting. Jeg håper du får et fantastisk bryllup, og gleder meg til og se bilder av kjolen din og alt annent. Håper du koser deg med planleggingen, det tenker jeg er halve moroa! til slutt vil jeg bare si, at jeg håper du blogger lenge, kommer med tankeinnlegg, og er den ærlige og fine jenta alltid. Håper du har det bra, og fortsetter den utrolig bra blogg jobben du gjør. Hilsen jente 16 <3

    3. Mathilde: Hei, Mathilde! Tusen tusen takk for en utrolig hyggelig hilsen. Slike kommentarer får meg virkelig i godt humør! Det skal du vite <3

    4. Marie: Hei, Marie! Så hyggelig at du synes det 🙂

      Stella er en blanding av yorkshire terrier og chihuahua. En perfekt miks, spør du meg. Men nå er jo jeg moren også da.. Hehe <3

      Ha en fin uke du også! Håper jeg hører mer fra deg i kommentarfeltet fremover 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg