FINALLY FRIDAY

Solbrillene er sponset

Hei, dere! Beklager så mye for i går. Bloggen lå nede i flere timer på grunn av ustabilitet i forbinnelse med flytting av server. Jeg har null komma niks peiling på slik datakunnskap, så måtte bare smøre meg med tålmodighet. Tekniske ting som ikke fungerer er kanskje det verste jeg vet. Etter to mislykkede telefoner (telefon i ustand) og to fortsatt ubesvarte henvendelser på mail, må jeg innrømme at jeg ikke ble meget imponert over hjelpesentralen til blogg.no. Men men.. Kanskje de hadde ekstremt mye å gjøre. Hva vet jeg. Kanskje det ikke engang var deres feil, men et lite svar hadde uansett gjort seg. For min del resulterte det i hodepine og stressutslett. Jeg føler meg så hjelpesløs i slike situasjoner. Skulle ønske jeg hadde en intelligent datavenn som kunne hjelpe meg dersom jeg får andre problemer i fremtiden.. Er det noen som melder seg frivillig? Smisk smisk..Hehe!

Nå er jeg på vei ut døren og klar for en aldri så liten cardio, som jeg kaller det/handletur.. Det ble sent på denne jenta i går, så jeg henger litt bak tidskjemaet i dag, men det får gå. Det er jo heeelg! Jeg kommer til å legge ut dagens fangst på Instagram, @pilotfrue senere i dag. Kanskje blir det noe jeg har ønsket meg leeenge ♥

Før jeg løper avgårde vil jeg bare få gi dere en rabattkode på den fineste brillekolleksjonen til herlige Lene Orvik. Den jenta er bare helt rå! Alt hun tar i blir jo en suksess. Stolt av deg, Lene! Solbrillene kan forresten bestilles her. Bruk kodeorde “leneorvik” og du får 30% rabatt på kjøpet. Det er vel en hyggelig start på helgen, jenter? Spesielt her i hovedstaden hvor solen faktisk skinner ♥


“Shopping is my cardio” – Carrie Bradshaw

 

3 kommentarer
    1. Hei julianne❤ jeg lurer på om den bilvakker konkuransen. Får man 10 000 kr for å handle på nettsiden hvis jeg ikke har forstått det feil. For man liksom gave kort elle hvordan fungerer det💖😇.
      Du må ha en fin kveld videre vakker deg💖❤👍👏

    2. Anonym: Hei. Vinnerne blir kontaktet og får all informasjon av nettbutikken “Bli Vakker”.

      Hyggelug at du leser bloggen! Ha en super lørdag <3

    3. Får du hodepine og stressutslett av at blogger er nede, så er det kanskje på tide å gå litt inn i seg selv……

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg