NOK ER NOK

Deler av innlegg er annonse

Hei, dere! I dag sov jeg altfor lenge.. Jeg har egentlig en uskreven regel nå om sommeren som går ut på at jeg skal stå opp helst klokken ni og senest klokken ti. Når jeg står opp senere, som i dag så blir jeg bare slapp. Det kan nok tenkes at jeg trengte å hvile litt akkurat i dag, men det får da være måte på. Å sove til tolv er bare forsvarlig ved sykdom, på søndager eller dagen derpå, ikke ellers i uken. Men nok om det.

Ulrik dro meg heldivis med på trening, ellers hadde det nok bare blitt morgenkåpe og TV-serier på denne jenta. Jeg blir så demotivert når det regner. Da er det ingenting som frister, bortsett fra stearinlys, snaks og noe hyggelig lesestoff. Nok er nok.. Hvor blir det av sol og varme? På grunn dette usikre været har vi bestemt oss for å gjøre som alle andre. Vi reiser derfor en tur til varmere strøk, rettere sagt Marbella. Turen er ikke før neste uke og vi blir ikke borte mange dagene, men det skal bli veldig godt.

Slenger ved et bilde fra sist gang vi var i Marbella.. Da Ulrik fridde til meg! Dette bildet er fra vår engagement dinner. Kjenner jeg får frysninger av å se på det. Hehe! Morsomt med paret som ble med i bakgrunnen forresten..

Det blir så koselig å komme tilbake til et sted med så gode minner. Jeg er sikker på at vi kommer til å få en kjempetur! Er det flere som skal eller har vært i Marbella/Puerto Banus i sommer? 

Jeg tenkte også jeg skulle minne dere på konkurransen til Bli Vakker.. Meld deg på ved å skrive eposten din i registreringsboksen under, og du er som sagt med i trekningen om å vinne et årsforbruk med skjønnhetsprodukter til en verdi av 10 000 kroner! Hele 3 vinnere blir trukket ut om ikke lenge ♥

16 kommentarer
    1. Der regnet fryktelig hos oss også da jeg sto opp i dag morges. Hadde lite lyst å reise på jobb da, frista mer å være hjemme og se på netflix. Men er heldigvis ikke mangen dagene til helg igjen hehe:)

    2. Eg lurer på om trekning av bilvakker vinnere, er du du som trekker tre vinner tilfeldig???, har meldt meg på😘❤💞

    3. Jeg er i Puerto Banus nå 🙂 Har vært her mange ganger, men aldri opplevd sånn varme her! Og det er flust av brennmaneter, så skummelt å bade på stranda. Båttur er redningen, da kommer man så langt ut at det er mulig med en dukkert 😉 Ellers er vi mye på El Ancla, der er det et stort, deilig saltvannsbasseng. Anbefales! 🙂

    4. Anonym: Såpass.. Det er heldigvis svømmebasseng i huset vi skal bo i, men takk for at du sier ifra 🙂

      Kos deg masse videre i varmen! Misunner deg litt nå 😀

    5. Tenk om dere hadde havnet i bakgrunnen på et eller annet bilde som noen andre la ut og at du ikke akkurat hadde din beste dag foran linsa… etter uttrykket å bedømme er de ikke noe særlig glade for et kamera rettet mot dem, og det skjønner jeg veldig godt 🙂

    6. Anonym: Vet du? Det er jeg 100 prosent sikker på at har hendt maaange ganger, men det bryr jeg meg overhodet ikke om. Til din informasjon så var dette paret fra Norge. Vi snakket med de både før og etter bildet ble tatt. De var kjempehyggelige begge to 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg