NÅ LEGGER JEG ALT I DERES HENDER

Sponset behandling & produkter

Husker dere at jeg begynte med @tapeithair? Jeg satt på håret for første gang i starten av mai, og flyttet opp festene nå for en uke siden. Det er litt individuelt hvor ofte man må løfte festene, men for min del bør jeg gjøre det sirka hver tredje måned. Håret er like fint nå gang nummer to. Det er det som er så bra, for da er det jo forsvarlig å betale den prisen det koster for hairextension, når du kan bruke det samme håret 4-6 ganger. Det handler kun om hvor godt DU behandler det. Slik er det jo med alt annet også.

Altså, et hvilket som helst klesplagg blir fort ødelagt dersom du vasker det feil. De dyreste hælene jeg har i garderoben ser ikke ut bare etter en kveld dersom jeg ikke bryr meg om de. Det vet vi alle. Ikke sant, jenter? Jeg er ikke noe flinkere med håret mitt enn andre som også er over middels interessert i håret sitt, men jeg bruker de rette produktene. Det har faktisk alt å si. Jeg har derfor brukt både rettetangen, shampoen, balsamen og børsten som hører til tapeit-håret nå siden mai. Alle produktene er kjempegode, spesielt shampoen og balsamen. De lukter bare sååå fantastisk! ♥

Rettetangen fungerer bra til både retting og krølling, noe som er et kriterie for meg da jeg ikke orker å drasse på flere forskjellige varmetenger når jeg er ute og reiser foreksempel.. Greit å ha “alt i et”, spesielt når den ene tangen gir et såpass godt resultat. Jeg skal vise dere hvordan jeg krøller håret mitt i et annet blogginnlegg. Flere av dere har etterspurt det. Jeg har ikke glemt dere..

Den søte lille børsten er supergod til å gre seg med, og får et stort pluss av meg for nettopp størrelsen. Jeg er som dere vet avhengig av å ha med meg børste i vesken til enhver tid, da jeg bare hater ugredd hår.. Dermed passer den perfekt til min hverdag. Hehe! 

Det er Beauty House Oslo som gjør meg så flott på håret. Jeg har faktisk lagt hele mitt utseende i deres hender den siste tiden. De gjør alle slags frisør-tjenester, vipper, bryn (time til onsdag. Gleder meg!), tannbleking, negler, hudpleie og mye mer. Jeg føler meg alltid trygg og fornøyd etter et besøk hos dere. Nå som jeg løftet festene mine sist uke, freshet jeg også opp hårfargen min og klippet både mitt eget hår i tillegg til extension-håret. De er utrolig dyktige på farge og klipp. Det må jeg bare få sagt.

Jeg har innsett nå at jeg trives best som blondine. Tidligere har jeg utforsket både brune og rødlige toner, men fikk beskjed av frisøren på Beauty House Oslo om at det er kaldere farger jeg skal ha. Ikke vet jeg, men det jeg vet er at jeg er kjempefornøyd med hårfargen jeg har nå, og det er det som spiller en rolle for meg. Ble det ikke fint? 😀

8 kommentarer
    1. Hei Julianne 🙂
      Så gøy å lese at du også bruker tape-extension:-). Det samme gjør jeg ( har en pause fra det nå etter jeg farvet håret lysere ), men extensions er hos frisøren, så det er bare å sette det på igjen når jeg mest sannsynlig velger å bli litt mørkere på håret til høsten:).
      Rettetangen ser superbra ut. Hvilket merke er det, hvor får jeg kjøpt den og hva er prisen? Hårbørsten ser også bra ut…. hvor har du kjøpt denne? Det er som du sier, tar man godt vare på tape-extension og bruker de riktige produktene, så har man det lenge og det er vel investerte penger 🙂 Du passer det veldig bra forresten 🙂

    2. Hei igjen Julianne 🙂
      Tusen takk for all god informasjon, setter pris på det :). Da skal jeg sjekke ut
      nettstedet til Beauty House, hjertelig takk :).
      Jeg bor på Sandnes, så det er ikke alltid de samme produktene blir solgt her borte, så da er det supert at salongen du benytter har sin egen nettside.
      Ønsker deg en fortreffelig kveld og fortsatt god sommer 🙂
      Ser frem til å følge deg videre med den hyggelige bloggen din, synes det er både flott og imponerende du deler så mye med oss lesere. Og så må det jo være gøy å drive sin egen blogg:).
      Du har så mange fine antrekk og er inspirerende for meg som er så glad i klær og fashion generelt:). Et lite spørsmål, dine designervesker…..kjøper du de i utlandet eller her hjemme? Har du vært inne på tanken å noengang selge vesker du ikke lenger bruker? Bare en tanke, for om du en dag vil selge noen av de, er det kjekt om du gir et lite vink :). Den lyseblå vesken (den litt “store”) du har, hvilket merke er det?
      Oi, ble mange spørsmål på en gang dette, hehe:)

    3. Tove: Bare hyggelig, Tove!

      Jeg kjøper stort sett vesker her hjemme. Den lyseblå vesken er fra Prada. En av mine favoritter! Jeg skal gi deg et lite vink dersom noe kommer til salgs. Tanken har vært der, men jeg blir jo så glad i disse veskene.. Hehe! <3

      Fortsatt god Sommer til deg også! Jeg er forresten kjempeglad for at du følger meg og bloggen 😀 Stas med faste lesere!

    4. Hei Igjen Julianne 🙂
      Forstår godt den lyseblå er en av dine favoritter, den er jo bare nydelig :). Hehe, ja gjør du det om du “plutselig” får lyst å selge :). Glad i veskene ja, det er ikke vanskelig å forstå, de er jo så flotte og så er det en god investering fordi da har man de i mange år:).
      Takk det samme, God Sommer til deg også Julianne:). Tusen takk for fine ord, setter pris på det 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg