MITT FØRSTE MARKJORDBÆR

Hei, alle! Da var jeg tilbake i Oslo etter en morsom lørdag i den fine byen Fredrikstad. Jeg liker meg godt der om sommeren, og utelivet er heller ikke så verst. Det var superkoselig å se jentene igjen. Jeg har savnet de kjempemasse! Det var også utrolig hyggelig å treffe gamle kjente på byen. Jeg satser på at det blir en utgang til i Fredrikstad før sommeren er over. Ulrik har enda til gode å oppleve utestedene som ligger på bryggen, så det er på tide at jeg tar han med. 

I dag har jeg egentlig vært ganske så redusert, men når solen skinner er det ikke lov å sitte inne. Det blir som å kaste bort dyrebar tid. Jeg ser at øynene mine ser litt smale ut på bildene under. Det har alt med gårsdagen å gjøre.. Hehe! Sånn er det. Vi smiler for det! 

Jeg plukket forresten mitt første markjordbær på flere år istad. Gud, så godt det smakte! Finnes det noen steder fritt i Oslo hvor det vokser masse markjordbær? Let me know! Jeg vil plukke så mange at jeg kan tre de på strå, som jeg gjorde da jeg var liten..

Toppen jeg har på meg er arvet av mor. Jeg elsker å arve klær, og har alltid trodd at det å bruke arveklær bringer lykke ♥


Topp: By Marlene Birger/ Shorts: H&M/ Veske: Chanel/ Armbånd: Hermes/ Solbriller: Louis Vuitton

Photos: @mrulriknygaard

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg