MIN SPONTANE SIDE

Du vet når du egentlig bare har planer om å bli hjemme og slappe av, også endrer alt seg i siste liten? Ja, planen var god mat, godteri og Netflix i dag igjen. Ulrik er på jobb og jeg er fortsatt ikke helt i form, så det hadde for all del vært det mest fornuftige. Likevel kjenner jeg at jeg begynner å bli rastløs. Sommeren er faktisk snart over. Trist, men sant. Jeg ønsker å benytte meg av de siste helgene som er igjen av juli på best mulig måte. Derfor kaster jeg meg nå i bilen for å tilbringe denne lørdagskvelden med verdens beste jenter. Turen går til Fredrikstad. Jeg kjenner at bobler og kos med jentene i hjembyen blir bra, og ikke minst etterlengtet. Det er de spontane kveldene som blir best. Er dere ikke enige?

Det var forresten sååå gøy at dere likte gårsdagens innlegg! Takk til Nora (fast leser), som fikk meg på tanken. Kom gjerne med ønsker eller forslag til innlegg som dere ønsker dere. Jeg skal bli flinkere til å skrive mer personlig fremover. Håper dere setter pris på det ♥


19 kommentarer

Siste innlegg