10 TING DU IKKE VISSTE OM MEG

1. Jeg er egentlig ganske sjenert, noe jeg heldigvis har lært meg til å håndtere bedre etter at jeg begynte å blogge. Sjenansen min er ikke lenger et problem, som den var når jeg var yngre, men den hindrer meg dessverre fortsatt noe i hverdagen.

2. Jeg blir fort såret og lei meg. Det er nok min største svakhet. Dersom jeg blir skikkelig frustrert eller forbannet på noe eller noen, så ender det som oftest ikke med kjefting og smelling fra denne munnen, heller tårer og stillhet. 

3. Jeg har 5 søsken. To yngre halvsøsken (gutt og jente), to eldre stesøsken (gutt og jente), og en eldre helsøster.  

4. Jeg har aldri vært medlem av Tinder eller noe lignende. Nettdating har bare ikke vært min greie. Jeg forstår ikke hvorfor folk ikke lenger kan møtes på vanlig vis?

5. Jeg elsker å være alene. Akkurat nå sitter jeg godt plantet i sofaen med Netflix og godteri. Selv om jeg helst skulle vært i bursdag til en god venninne, så koser jeg meg vel så mye hjemme. Spesielt i dag hvor formen ikke er helt på topp. 

6. Jeg er kjempedårlig og treig til å ta telefonen, ringe tilbake, svare på meldinger og mailer. Familie og venner klager på meg. Jeg har tatt meg sammen etter at telefonen har blitt en del av jobben min, men har enda en lang vei å gå. Dessuten har jeg angst for å ta telefonen dersom det er et nummer jeg ikke kjenner, og gjør det derfor ytterst sjelden. Jeg vet ikke hva det er jeg er stresset for, men jeg har alltid vært slik. 

7. Jeg får ofte dilla på ting, som en sang, en matrett eller et klesplagg. Med dilla mener jeg at det KUN går i den ene sangen på repeat morgenen og kveld. Ulrik klikker.. Dersom det er en matrett jeg får dilla på, så spiser jeg det gjerne uka ut, til lunsj og middag. Gjelder det klær og sko, så hender det faktisk at jeg bruker noe så ofte at jeg får spørsmål om jeg eier noe annet.. Hehe! 

8. Jeg takler ikke bomull. Det er kanskje det verste jeg vet. Derfor gikk jeg alltid med neglelakkrester før jeg begynte med gelenegler. Jeg klarer rett og slett ikke lyden av bommul. Den knirkelyden. Fy, noe så grusomt! 

9. Jeg nyser når jeg er sikkelig sulten. Aner ikke hvorfor, men det bare skjer. Flere av venninnene mine har oppdaget det. Det hender bare når jeg er skikkelig sulten, som på morgenen eller hvis jeg har gått lenge uten mat på dagen. 

10. Jeg har dårlig syn. Når jeg var yngre brukte jeg linser, men jeg synes det var så slitsomt at jeg droppet hele greia. Jeg burde nok ha testet synet mitt og eventuelt investert i et par briller. Briller er jo kjempestilig! Det har bare blitt et stor tiltak.. 


26 kommentarer
    1. Tommel opp for dette innlegget! Kjenner folk som nyser når de er mette – så at du nyser når du er sulten er vel også mulig, haha 😀 artig å lese slike innlegg:))

    2. Hva mener du med “vanlig vis” på punkt fire?
      Med venner som er i forhold og vi stort sett er hjemme på lørdager og ettermiddager med barn og ikke lyst til å møte noen på jobb, hvor møtes man da?

    3. Hei! Min farfar nyser og når han er kjempe sulten og lavt blodsukker eller noe, så han har det som sånn “varsel” greie siden han har diabetes type den man er født med .. Kanskje det har noe med blodsukker å gjøre hos deg og?

    4. Hei kjære deg 🙂 Test styrken din så kan du kanskje vurdere og ta laseroperasjon. Folk som har så lite som 0.25 +- får jo en bedre kvardag med å ta en slik operasjon. Da slipper du å tenke på det i det hele tatt!:)

    5. Jeg og du er alt for lik på nesten alle punkt ! Jeg må f.eks skifte kanal eller skru av TVen når reklamen om fotfilen (den elektriske), i frykt for å se bomullen!! Jeg fikk vondt av bildet i hodet og lyden bare av å tenke på det 🙁 hjeeelp

    6. Hei!
      Haha, kan ikke tro at det er flere i verden som ikke takler bommul! Det er faktisk det verste, spesielt når du skal fjerne neglelakk og den henger igjen på fingen osv. Får frysninger bare av tanken. Løsningen min på å fjerne neglelakk er de nye neglelakk fjernerene du kan putte fingen nedi, eller klssvåte pads!
      Ha en fin kveld videre!!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg