TURIST I EGEN BY

I dag har jeg besøk av min flotte kusine med sine to herlige barn. Vi har vært i Frognerparken, og jeg har vært guide. Hehe! Følte meg som turist i egen by. Men det var bare gøy! Vi fikk heldigvis et par timer med sol før det begynte å regne..

Softis, sjokolade og nå lasagne til middag. Slettes ingen grønnsakslasagne, men med gode gammeldagse pastaplater. Mmmm! Hørte jeg noen sa lillelørdag? Her er det i hvertfall helg. Det er så hyggelig og dessverre sjeldent jeg har besøk av familie, så litt kos hører selvsagt med.

Nå står jeg på farten.. Skal fortsette på “oppussingen”, hvor prosjektet er meg. Negler og tannbleking neste. Woho! Følg meg gjerne på Instagram hvis dere vil se resultatet ♥

10 kommentarer
    1. Hei,
      Jeg bare liker deg så godt altså. Du skiller deg ut😘👌. “Vanlig lasagne” som du skrev…love it.
      Jeg har vært dårlig på å kommentere i det siste.Beklager! Skal bli flinkere.
      Klem fra fast leser

    2. Hei! Så utrolig hyggelig at du synes det. Jeg blir veldig glad hvis du vil legge igjen en kommentar i ny og ne, så håper du vil fortsette med det 😀

      Ønsker deg en fin dag videre! Stor klem tilbake!

    3. Elsker bloggen din! Er fast leser og syns helt ærlig du er av de aller beste bloggerne!
      Fine bilder og håper du får en super dag videre:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg